Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا مقدم روز چهارشنبه در نشست با سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر، اظهار کرد: این مطالعات در راستای تحقق برنامه ششم توسعه و شناسایی روستاهای در معرض خطر سوانح طبیعی به ویژه بارندگی‌های شدید و سیل در مناطق حادثه‌خیز صورت گرفته است.

وی افزود: در مرحله بعد، بنیاد مسکن تلاش می‌کند با احداث سیل‌بند و دیوار حفاظتی در مناطق مشخص شده نسبت به ایمن‌سازی روستاها اقدام کند تا از وقوع سیل و سایر سوانح طبیعی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم اضافه کرد:  تخصیصِ اعتبارات تملک دارایی، ملی و حوادثی به پروژه ایمن‌سازی روستاهای در معرض خطر سوانح طبیعی در استان ضروری است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اعلام کرد: این اداره کل از اجرای پروژه‌هایی جهت جلوگیری از وقوع خسارت‌های سنگین ناشی از حوادث بلایای طبیعی حمایت می‌کند.

وی ضمن اشاره به اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازسازی مناطق حادثه دیده از سیلاب آذرماه ۱۳۹۹ بوشهر،  افزود: مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی از وقوع حوادث ناشی از بلایای طبیعی جلوگیری می‌کند و در این راستا انتظار می‌رود بانک‌های عامل همکاری بیشتری در پرداخت تسهیلات طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی به مردم داشته باشند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر در ادامه این نشست گفت: در جلسه پیش روی ستاد مدیریت بحران استان برگزاری مانور در یکی از روستاهای کم‌برخوردار استان تصویب می‌شود.

کورش دهقان ادامه داد: با برگزاری این گونه مانورها، ضمن بررسی میزان آمادگی دستگاه‌ها در زمان وقوع حوادث، مشکلات موجود نیز شناسایی و برای رفع آنان اقدام می‌شود.

برچسب‌ها بوشهر حوادث طبیعی توسعه روستایی بنیاد مسکن سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر حوادث طبیعی توسعه روستایی بوشهر حوادث طبیعی توسعه روستایی بنیاد مسکن سیل سوانح طبیعی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند

رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی فروردین ماه سال جاری ۱۰۴ حادثه و حریق در شهر سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: خوشبختانه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است.

وی ضمن بیان اینکه طی مدت مذکور دو هزار و ۷۸۵ تماس با سامانه ۱۲۵ گرفته شده است، افزود: از این تعداد ۴۰ آتش سوزی و ۶۴ عملیات امداد و نجات پوشش داده شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه بیشترین سوانح آتش سوزی با ۱۴ مورد مربوط به معابر و ساختمان‌های متروک بوده است، ابراز داشت: ۱۰ حریق نیز از خودروها مهار شدند.

خادمیان بابیان اینکه ۳۷ مورد حوادث حبس در اماکن و آسانسور بوده است، تصریح کرد: گرفتن حیوانات موذی با ۱۲ مورد جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: ۹۸ زن و مرد در فروردین ماه سال جاری طی عملیات‌های مختلف توسط آتش نشانی سمنان امداد رسانی شدند.

کد خبر 6090213

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • معمای «مثلث برمودا»
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • علم چگونه معمای «مثلث برمودا» را حل کرد؟
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است