Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، شیخ عبدالرحیم خطیبی در جمع روزه‌داران با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی طلایی برای اخلاص و تزکیه نفس است، اظهار داشت: خداوند قادر و متعال برای بندگان خود ظرفیت‌ها و نعماتی را ارزانی داشته که اغلب ما از درک آن عاجزیم و باید با دانش و آگاهی قدر این نعمت‌ها را بیشتر بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه برخورداری از ایمان مهم‌ترین رمز سربلندی و سرانجام نیک برای بندگان است، اضافه کرد: وجود ایمان و باور به ملت‌ها عزت و اعتبار و سربلندی می‌دهد کما اینکه ملت ایران نیز با اتحاد و یکپارچگی خود از این مسئله برخوردارند.

امام جمعه اهل سنت قشم در بخش دیگری از سخنان صبوری در برابر دشمنان و ذکر و ارتباط مداوم با خداوند در عرصه‌های مقاومت را از دیگر رموز امداد الهی برشمرد و افزود: نماز ظهر عاشورای امام حسین (ع) مصداق بازر این مثال است که در میانه جنگ ذکر خداوند را فراموش نکردند و به نماز ایستادند.

خطیبی حرکت به خط اتحاد و یکپارچگی را یک اصل مهم در سربلندی و پیروزی جامعه مسلمین عنوان و افزود: به یمن شرایطی که در این چند دهه در این کشور توسط جمهوری اسلامی حاکم شده شاهد اتحاد و احترام متقابل در بین ادیان و مذاهب به همدیگر هستیم که این امر سبب اتحاد و یکدلی بیشتر شده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: مذاهب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • کارشناس مذهبی تلویزیون: دانشجویان معترض امریکا پیروان امام صادق هستند | فیلم
  • دانشجویان معترض آمریکایی پیروان مکتب امام صادق هستند
  • دانشجویان معترض آمریکایی پیروان امام صادق هستند!
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • اهتمام ویژه «الازهر» مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب تهران و قاهره
  • امام صادق (ع) بنیانگذار تمدن نوین بشری
  • پیروان امام صادق(ع) در مسیر تمدن‌سازی