Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:04:54 GMT

برگزاری مراسم احیای شب های قدر در ۸۰ نقطه از شهرستان شهرکرد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۷۱۸۵

برگزاری مراسم احیای شب های قدر در ۸۰ نقطه از شهرستان شهرکرد

حجت الاسلام محمد رضا عرفان نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۱۱۰ مبلغ اعزامی، مستقر و بومی طی ماه مبارک رمضان در شهرستان شهرکرد در عرصه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند، اظهار کرد: ۵۰ نفر از این مبلغان ویژه فعالیت تبلیغی در این ماه مبارک به مناطق مختلف شهرستان اعزام شده اند.

وی تصریح کرد: مراسم شب‌های قدر در ۸۰ نقطه از جمله مصلی، مسجد، حسینیه، گلزار شهدا و برخی سالن‌های ورزشی شهرستان شهرکرد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان شهرکرد ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از ۱۲۰ محفل جز خوانی قرآن کریم در این شهرستان برگزار شده است.

حجت الاسلام عرفان نژاد با بیان اینکه شیوع کرونا برگزاری برنامه‌ها را تحت شعاع قرار داده بود، افزود: پس از دو سال میزان تقاضا برای برگزاری و شرکت در برنامه‌های مذهبی و قرآنی افزایش یافته است.

وی مطرح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم در شهر و روستاهای مختلف شهرستان شهرکرد برپا شده است که برگزاری این برنامه‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5471898

منبع: مهر

کلیدواژه: شب های قدر ماه مبارك رمضان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا خراسان رضوی مشهد شب قدر شب های قدر گرگان ایلام روز ارتش هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارک رمضان شهرستان شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مسئول برگزاری این مراسم گفت:به مناسبت هفته سلامت همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر خرو برگزار شد.
مهدی رحمانی افزود: در این همایش ۸۰۰ نفر از خانواده‌های شهر خرو مسیر ۲ کیلومتری میدان امام رضا (ع) تا پارک گلزار شهدای گمنام را پیاده‌روی کردند.

او گفت: در پایان این مراسم به تعداد ۱۱۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت