Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@08:34:59 GMT

فرهنگ شهادت میان آحاد جامعه ترویج شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۷۲۵۱

فرهنگ شهادت میان آحاد جامعه ترویج شود

گروه استان‌ها- فرماندار نطنز ضمن تاکید بر لزوم آشنایی جوانان با سیره شهدا و ترویج فرهنگ شهادت گفت: برخی حواشی مانع از تکمیل یادمان شهدا در نطنز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  نطنز، محمد ظریفی فرماندار شهرستان نطنز ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی یادمان شهدای گمنام شهرستان نطنز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت در بین آحاد جامعه اظهار داشت: ساخت یادمان و نماد زیبا و فاخر  و در خور شان شهدای گمنام در شهرستان نطنز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است که باید با جدیت و تلاش بیشتری تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان نطنز فراهم کردن بستر‌های لازم برای آشنایی نسل جوان با سیره شهدا و ایثارگران را امری ضروری خواند و تاکید کرد: این امر در جامعه باید نهادینه و ارزش‌گذاری شود و نهادهای مرتبط در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

وی همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌های هیئت امنای گلزارهای شهدای گمنام در شهرستان نطنز، بر لزوم فعال شدن حلقه‌های میانی برای برگزاری باشکوه یادواره شهدای گمنام تاکید کرد و ابراز داشت: شهدا زنده هستند و از این رو لازم است با با برگزاری یادواره شهدا یاد و خاطره آنان را همواره زنده نگه داشت.

کنگره بزرگداشت شهدای روحانیت استان سمنان در شاهرود برگزار می‌شودتولیت آستان قدس رضوی به دیدار جانبازان، آزادگان و خانواده‌ شهدای ارتش رفتکنگره ملی شهدای خوزستان برگزار می‌شود

ظریفی ضمن انتقاد از عدم تکمیل یادمان شهدا در نطنز گفت: گره زدن برخی حاشیه‌ها به اصل موضوع، باعث شده است کارهای شهرستان نطنز و از جمله اتمام یادمان‌ها به تاخیر بیفتد و ما شرمنده شهدای بزرگوارمان باشیم.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان نطنز شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز