Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر امروز در سی و پنجمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به ۲۹ فروردین مصادف با گرامیداشت روز ارتش اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب دشمنان و دوستان ناآگاه به دنبال حذف ارتش بودند که در آن زمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با حمایت قاطع از ادامه فعالیت ارتش دفاع کرد و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در تمام این سال‌ها با ایثار و شجاعت برای دفاع از مرزهای آبی و خاکی ایران اسلامی تلاش کردند و ثابت شد که دفاع امام راحل از این نهاد ایثارگر و خادم به درستی و مدبرانه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به فرا رسیدن شب‌های لیالی قدر اشاره کرد و گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: رمضان بهترین ماه و شب قدر بهترین شب‌ها است و ان شاالله خدای بزرگ نیز بهترین‌ها را برای تمامی مسلمانان جهان بالاخص ملت شریف ایران اسلامی در شبهای مبارک قدر مقدر بفرمایند. 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه یاد و خاطره سردار محمد علی حق بین همواره در قلب مردمان این استان زنده است افزود: پنج شنبه اول اردیبهشت ماه مصادف با سالگرد درگذشت سردار فاتح نبل الزهرا است که سال‌ها برای حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی ایران شبانه روزی تلاش کرد و یاد و خاطره این شهید پر افتخار و تمامی شهدای گرانقدر را گرامی می‌داریم. 

کارگرنیا با اشاره به اینکه دوم اردیبهشت به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نامگذاری شده است تصریح کرد: سپاه همواره خدمتگزاری صادق برای ملت ایران اسلامی بوده است و حتی امروز نیز جلسه‌ای با محوریت سپاه و با هدف رفع برخی از مشکلات برگزار شد و این نهاد در تمامی دوران فعالیتش ثابت کرد که همواره برای دفاع از امنیت و استقلال کشور و تلاش برای رفع دغدغه‌های ملت بزرگ ایران اسلامی ایثارگرانه آماده است. 

واگذاری ملک شهرداری رشت به مجموعه شورای شهرستان رشت بدون اطلاع و مصوبه شورای رشت
وی به ارسال لایحه‌ای از سوی شهردار رشت مبنی بر واگذاری یکی از املاک شهرداری به مجموعه شورای اسلامی شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: شهردار رشت بدون اطلاع به شورا نسبت به در اختیار قرار دادن ملک شهرداری رشت به مجموعه شورای اسلامی شهرستان رشت اقدام کرده است که عملا تخلف است. 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از اینکه شهردار رشت از محل بیت المال نسبت به خرید تجهیزات برای شورای شهرستان رشت اقدام کرده است بیان کرد: شهردار رشت از محل بیت المال شهرداری نسبت به خرید تجهیزات برای مجموعه شورای شهرستان رشت اقدام کرده است و وی با بی‌توجهی نسبت به تمامی تذکرات، این اقدام را انجام داده است و بنده نیز از بابت این تخلف آشکار در دستگاه قضا بر علیه شهردار رشت اعلام جرم کرده‌ام. 

کارگرنیا با بیان اینکه پس از طرح شکایت بر علیه شهردار رشت در دستگاه قضا، لایحه‌ای با موضوع واگذاری این ساختمان به شورای شهرستان رشت به صحن شورا ارسال شده است گفت: این اقدام، دهن کجی آشکار به جایگاه نظارتی شورا است و شهردار رشت در شرایطی در این لایحه موضوع واگذاری ملک شهرداری رشت را به مجموعه شورای شهرستان رشت مطرح کرده است که حدود پنج ماه پیش این اقدام را عملا انجام داده است. 

کاهش حقوق منجر به بی‌انگیزگی در پرسنل می‌شود
عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه باید از چهره‌های بزرگ و تاثیرگذار تقدیر شود اظهار کرد: سردار محمد علی حق بین از چهره‌های مطرح و تاثیرگذاری بود که بدون منت برای خدمت به همنوعان تلاش می‌کرد و امیدوارم علو درجات شامل روح این عزیز از دست رفته شود. 

هادی رمضانی با بیان اینکه به واسطه برخی از اقدامات، شورا مجبور به ورود به مباحث خرد است افزود: از شهردار رشت و مجموعه مدیران شهرداری رشت تقاضا دارم دغدغه‌های رفاهی پرسنل شهرداری را برطرف کنند و چنانچه پرسنل با مشکلات مالی مواجه باشند یقینا در ارائه عملکرد آنان تاثیر گذار است. 

وی به کاهش حقوق پرسنل شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: برخی از پرسنل شهرداری رشت با کاهش شدید حقوق دریافتی مواجه هستند و این کاهش دریافتی‌ها در کنار ایجادعدم انگیزه، ممکن است زمینه‌های بروز فساد مالی را نیز رقم بزند. 

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به بررسی و رفع مشکلات پرسنل مجموعه شهرداری رشت بیان کرد: از شهردار رشت و مجموعه مدیران شهرداری تقاضا دارم نسبت به رفع دغدغه‌های پرسنل شهرداری رشت تلاش کنند. 

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه انتقاد رئیس شورا پیرامون اقدام شهردار رشت در موضوع در اختیار قرار دادن ملک شهرداری رشت بدون مصوبه شورا به شورای شهرستان رشت کاملا بحق است اظهار کرد: شهردار رشت پیش از این اقدام باید از شورا مصوبه می‌گرفت. 

هادی رمضانی با بیان اینکه بنده معتقدم که شهردار رشت از این بابت از شورا مصوبه می‌گرفت افزود: با تمام این تفاسیر معتقدم به جایگاه و شأنیت شورای شهرستان نیز توجه داشته باشیم. 

تامین تجهیزات اداری شورای شهرستان رشت به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان از بیت المال رشت
مهدی نوری هریس عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با انتقاد از لایحه واگذاری ملک متعلق به شهرداری رشت به مجموعه شورای اسلامی شهرستان رشت اظهار کرد: شهردار رشت در ابتدا و بدون اطلاع شورای رشت نسبت به در اختیار قرار دادن ساختمان و همچنین تامین هزینه تجهیزات اداری ساختمان شورای اسلامی شهرستان رشت به مبلغ یکصد و پنجاه میلیون تومان اقدام کرده است و این یک تخلف آشکار است. 

واگذاری ملک شهرداری رشت به شورای شهرستان رشت خلاف است
رضا عاشری یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اقدام شهردار رشت بر اساس مفاد قانونی پیرامون واگذاری ملک شهرداری رشت به مجموعه شورای شهرستان خلاف است اظهار کرد: اگر قرار است صرفا جلسات در آن ملک واگذار شود مانعی وجود ندارد. 

ملک شهرداری رشت حدود پنج ماه پیش در اختیار شورای شهرستان رشت قرار گرفت
عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شهردار رشت حدود پنج ماه پیش نسبت به در اختیار قرار دادن این ساختمان به مجموعه شورای شهرستان رشت اقدام کرد اظهار کرد: این رفتار شهردار یک بدعت نامناسب است و اعضای شورا در مقابل حفظ و حراست از بیت المال باید پاسخگو باشند. 

سید شمس شفیعی با بیان اینکه شهردار رشت حدود دویست میلیون تومان تجهیزات برای مجموعه شورای اسلامی شهرستان رشت از محل بیت المال خریداری کرده است افزود: اعضای شورا در روز معارفه در استانداری گیلان سوگند یاد کردند که نسبت به حفظ و حراست از بیت المال دقت داشته باشند و این اقدام انجام شده تخلف است. 

پس از صحبت‌های مطرح شده، لایحه واگذاری ملک شهرداری رشت واقع در خیابان حافظ به مجموعه شورای اسلامی شهرستان رشت به رای گذاشته شد که در نهایت با موافقت حسن کریمی کرنق، نادر حسینی، رضا عاشری، مجید عزیزی، هادی رمضانی و سید حسین رضویان با واگذاری ملک شهرداری رشت به مجموعه شورای اسلامی شهرستان رشت موافقت شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر رشت شهرداری رشت عضو شورای اسلامی شهر رشت مجموعه شورای شهرستان شهرستان رشت اقدام اختیار قرار دادن اقدام کرده شهرستان رشت پرسنل شهرداری شهردار رشت شهردار رشت ایران اسلامی اعضای شورا شهر رشت بیت المال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است

شهردار خوی گفت: تمامی افتخارات شهرداری خوی درسطح استانی و کشوری مرهون تلاش‌های تک تک اعضای شورای شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسن نصرالله‌پور امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جلسه شورای اسلامی شهر خوی با بیان اینکه تجلی اراده مردم در مدیریت شهری در شوراهای شهر تبلور می‌یابد، اظهار کرد: امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که در بیشتر حوزه‌های شهری گام‌های خوب و موثری جهت رفاه حال مردم برداشته‌ایم.

وی با اشاره به مسیر گشایی‌ها، نهضت آسفالت معابر و نیز کمربندی شهید سلیمانی افزود: در طول تاریخ شهرداری این حجم از مسیرگشایی‌ها بی‌بدیل بوده و مسیرگشایی خیابان شیخ نوایی تا جاده قطور نمود اقدامات زیرساختی شهرداری است.

شهردار خوی در ادامه با اشاره به معدود سیاه‌نمایی‌های رسانه‌ای در مورد عملکرد شورا و شهرداری گفت: امروزه شهرداری در جایگاهی قرار دارد که مدیران شهری و شوراهای شهر با فراغ بال پاسخگوی مطالبات مردمی هستند و در میز خدمت اخیر مدیریت شهری این امر بر همگان ثابت شد و تمامی اقدامات مجموعه شهرداری با اراده و حمایت قاطعانه اعضای شورای شهر محقق شده است و نمود ادعای ما کسب عناوین مختلف استانی و ملی برای شهر ما خوی است.

نصرالله‌پور در خاتمه با مخاطب قرار دادن اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر در جلسه شورا تصریح کرد: عملکرد شهرداری خوی در اکثر حوزه‌ها و به خصوص عمرانی و فرهنگی با کلانشهرهایی نظیر تبریز، اصفهان و ارومیه قابل مقایسه است، چرا که معتقدم همکارانم در شهرداری و شورای شهر با تمام توان در مسیر موفقیت و سربلندی شهر خوی قدم برمی‌دارند.

کد خبر 749189

دیگر خبرها

  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • خروج علیه شهردار تهران
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند