Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@09:59:22 GMT

توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی طی شب‌های قدر در پارس‌آباد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۷۵۴۲

توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی طی شب‌های قدر در پارس‌آباد

علی پیرجاهد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس‌آباد اظهار کرد: به‌مناسبت ایام شهادت حضرت امام علی(ع) و شب‌های قدر، ۲۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی افزود: ارزش ریالی هر بسته ۵ میلیون ریال و شامل برنج، مرغ، خرما و... است و در اولین روز از شب‌های قدر نیز ۴ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه پارس‌آباد ادامه داد: شب‌های قدر برتر از هزار ماه است و عمل نیک و خیر در آن شب برتر از عمل نیک در هزار شب بوده و در واقع پاداش و برکات عمل نیک در شب قدر از پاداش عمل نیک در هزار شب برتر و والاتر است.

پیرجاهد بیان کرد: شب‌های قدر قرارگاه عاشقی با مولی‌الموحدین هم است و به همین مناسبت امیدواریم با توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، بتوانیم راه حضرت علی(ع) را ادامه دهیم.

وی گفت: کمک‌های مومنانه به یک حرکت عمومی در جامعه تبدیل شده و شب‌های قدر فرصت مناسبی است که بیش‌تر از همیشه فریادرسان نیازمندان باشیم.

فرمانده سپاه پارس‌آباد با دعوت از خیرین برای پیوستن به پویش نذر تصریح کرد: برای استمرار این امر خداپسندانه در سال ۱۴۰۱ نیازمند یاری خیرین و مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه پارس آباد شب های قدر بسته معیشتی شب های قدر پارس آباد عمل نیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار

 یک جوان تخاری برای پنج هزار دانش آموز در چهار ولسوالی این ولایت مواد آموزشی توزیع کرده است.

حبیب الرحمن منصوری یکتن از جوانان ماوراء کوکچه در ولایت تخار که از سه سال پیش کمپاین توزیع مواد آموزشی را برای دانش آموزان ابتدایی از هزینه شخصی اش آغاز کرده است در سال جدید تعلیمی نیز برای بیشتر از پنج هزار دانش‌آموز در ولسوالی های درقد، خواجه بهاءالدین، ینگی قلعه و رستاق ولایت تخار مواد آموزشی به شمول امکانات دیگر درسی شامل فرش، تخته سفید و غیره توزیع کرده است تا وضعیت معارف در این مناطق حداقل بهبود یابد.

دانش آموزان افغانستانی‌ که در ماوراء کوکچه تخار مواد آموزشی دریافت کرده اند ضمن قدردانی از ابتکار این جوان تخاری می‌گویند، توان خرید کتاب و کتابچه را ندارند و از حکومت و تاجران دیگر می‌خواهند تا با استفاده از امکاناتی که دارند برای آنان زمینه آموزش بهتر را فراهم بسازند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری