Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: با انتقال آب از سد گاوشان به شهر کرمانشاه تا پایان اردیبهشت ماه مشکل کم آبی مرکز استان تا حد زیادی رفع می‌شود.

به گزارش ایزان اکونومیست، «منوچهر فخری» عصر چهارشنبه در نشست فرمانداران و بخشداران استان با استاندار کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: پس از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار و پیگیری‌های مستمر استاندار، عملیات انتقال خط آب شرب به شهر کرمانشاه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز متاسفانه در کل استان با مشکل کم آبی مواجه هستیم و با وجود کاهش بارندگی‌های امسال نسبت به سال قبل می طلبد فرمانداران شهرستان ها موضوع تنش آبی را مدیریت کنند.

فخری یادآوری کرد: بارش ها امسال در استان نسبت به سال زراعی قبل ۱۵ درصد و نسبت به دوره بلند مدت نیز ۳۳ درصد کاهش داشته است، ضمن اینکه این کاهش بارندگی‌ در کرمانشاه ۳۳ درصد نسبت به سال قبل و ۴۴ درصد نسبت به دوره بلند مدت بوده است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه ۹۰ درصد آب در استان صرف حوزه کشاورزی می شود که همین موضوع می طلبد نسبت به اصلاح شیوه های آبیاری مزارع کشاورزی اقدام شود.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت های مناسب پروژه های عمرانی سطح استان، گفت: فرمانداران باید نسبت به تکمیل این پروژه ها در موعد مقرر و جذب اعتبارات لازم اهتمام لازم را داشته باشند.

فخری در پایان به مشکل آلودگی هوا نیز اشاره کرد و تصریح کرد: فرمانداران اطلاع رسانی لازم را در این خصوص به مردم شهرستان خود داشته باشند تا بتوان تصمیمات بهتری اتخاذ و با مشکلات کمتری مواجه شویم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: استانداری کرمانشاه ، کم آبی ، کرمانشاه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه کم آبی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت و همگرایی جامعه اهل سنت و تشیع است که این مهم در آینده هم تقویت خواهد شد.

احسان کامرانی امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی استان هرمزگان که در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به نقش وحدت در ایجاد تمدن نوین اسلامی، عنوان کرد: استان هرمزگان از دیرباز تاکنون شاهد وحدت بی‌نظیری میان برادران اهل سنت و تشیع است‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تمدن نوین اسلامی را افتخاری برای مسلمانان دانست و اظهار کرد: مسلمانان تا قرن ششم و هفتم در جهان سرآمد و دارای تمدن نوینی بودند که ریشه اصلی آن موفقیت وحدت بود.

وی تاکید کرد: وحدت فقط این نیست که بر زبان جاری شود بلکه این جلسات و همایش‌ها و مناظراتی که برگزار می‌شود را می‌توان در راستای تقویت وحدت خلاصه کرد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد