Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا شنگی، شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: از آنجایی که تامین دسترسی بین شمال و جنوب خط راه آهن تهران-اهواز و خارج شدن محلات جنوبی منطقه از بن بست، جزو مطالبات مردمی منطقه بوده است، ۳ دهانه زیرگذر در این محدوده جغرافیایی انجام شد.

به گفته شهردار منطقه ۱۷، از آنجایی که برای شروع مجدد این پروژه، درختان معارض با پروژه وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تاریخ  ۹ آذر پارسال درخواست جابه جایی درختان به سازمان بوستان‌ها با مکاتبه شماره ثبت ۳۰۵۷۳ ارسال شد و طی بررسی و بازدید‌های انجام شده و موافقت اعضاء کمیسیون ماده ۷ در تاریخ ۲ اسفندماه سال گذشته و طی مکاتبه شماره ثبت ۴۳۲۲۷ سازمان بوستان ها، مجوز جابجایی درختان را صادر کرد.

شنگی گفت: با توجه به تایید و ابلاغ جابه جایی این درخت‌ها به شهرداری منطقه ۱۷ ، چون برای احداث این زیرگذر‌ها،  در صورت عدم جابه جایی درخت‌ها خسارت ۵۰ میلیارد تومانی وارد می شد، این اقدام صورت گرفت.

پیش از این، سوده نجفی، عضو شورای شهر تهران در واکنش به قطع درختان منطقه ۱۷ گفته بود، ۹۰ اصله درخت در خط شمالی و جنوبی راه آهن تهران -اهواز در منطقه ۱۷ به بهانه احداث زیر گذر به صورت کاملا غیر اصولی ریشه‌کن شده است. اما بر اساس ویدئو‌های دریافتی و مطالبه عمومی شکل گرفته در رسانه‌های محلی، درختان دارای برگ سبز بوده و شبانه بدون در نظر گرفتن حداقل استاندارد لازم اقدام به ریشه کن کردن بیش از ۹۰ درخت شده است.

این هفته برخی درختان محله چیذر هم به طور شبانه قطع شدند که شهرداری مدعی قانونی و کارشناسی بودن این کار شد. اما ناصر امانی، عضو دیگر شورای شهر تهران در واکنش به این اقدام گفت: اگر این کار شهرداری درست و قانونی است چرا در ساعت دو بامداد باید این اتفاق رخ دهد؟

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطع درختان احداث جاده بوستان ها جایی درخت منطقه ۱۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ راستی گفت: در پی اعلام خبری درخصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده بود، تحقیقات اولیه نشان داد که درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است.
وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • چرا برخی درختان در محدوده باغ‌موزه قصر قطع شده‌اند؟
  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است