Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:43:53 GMT

پخش زنده مراسم احیاء شب های قدر در شبکه اشراق زنجان

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۷۹۸۶

پخش زنده مراسم احیاء شب های قدر در شبکه اشراق زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن لطیفی گفت: ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز زنجان برای شبهای باعظمت قدر و شهادت حضرت علی (علیه السلام) در زنجان اعلام می‌شود.

وی اظهار کرد: پخش زنده مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۳:۳۰ به مدت ۱۸۰ دقیقه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، مداحی و مناجات حضرت امیر از صحن مطهر امام زاده سید ابراهیم (ع) زنجان آغاز و با قرائت دعای پر فیض جوشن کبیر از شبکه اشراق ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: همزمان با شهادت مولای متقیان امام علی (ع) مراسم عزاداری و احیاء شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت الاسلام شیرمحمدی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان از ساعت ۲۳:۳۰ از محل این دانشگاه آغاز و تا ۲:۳۰ بامداد با قرائت دعای حضرت امیر و جوشن کبیر تداوم خواهد یافت.

لطفی تاکید کرد: مراسم احیاء شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه باسخنرانی آیت اله حسینی زنجانی آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر از محل مسجد جامع زنجان بصورت مستقیم از شبکه اشراق پخش می‌شود.
لازم به یاد آوری است که این برنامه معنوی همزمان از شبکه استانی صدای مرکز زنجان هم به سمع شنوندگان خواهد رسید.

وی گفت: همچنین برنامه رادیویی از محراب تا معراج از ۳۱ اردیبهشت ماه هر شب از ساعت ۲۱ و دعای ابوحمزه ثمالی به مدت ۵۰ دقیقه از ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد، مناجات حضرت امیر از ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۲۵ دقیقه و برنامه مصباح ویژه سالروز شهادت امیرالمومنین از ساعت ۱۰ صبح به سمع شنوندگان خواهد رسید و سایر برنامه‌های روتین و زنده مانند ویژه برنامه‌های افطار و سحر با دعوت از کارشناسان حوزه و دانشگاه به تبیین ابعاد شخصیتی حضرت علی (ع) خواهند پرداخت.

کد خبر 5472018

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن لطیفی شبکه تلویزیونی اشراق شب های قدر بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا خراسان رضوی مشهد شب های قدر شب قدر گرگان ایلام روز ارتش امام حسن مجتبی ع احیاء شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» نیامده رفت!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از صبا، جمعه شب، قرار بود که برنامه‌ «هفت» بعد از ماه‌ها تعطیلی، از حوالی ساعت یازده، روی آنتن زنده‌ی شبکه‌ نمایش برود. اتفاقی که با وجود رسیدن عوامل و آماده بودن گروه در استودیوی تازه‌ی برنامه رخ نداد.

بر اساس این خبر، یک مشکل فنی باعث شد تا با وجود تمام تلاش افراد حاضر در استودیو، برنامه امکان پخش پیدا نکند. این در شرایطی بود که شبکه‌ نمایش، با درج متنی، خبر از پخش قریب‌الوقوع برنامه می‌داد. اما زمان گذشت و پس از حل نشدن این مشکلِ فنی، پخش نخستین قسمت این برنامه‌ زنده پس از وقفه‌ کوتاهِ اخیر، به‌هفته‌ آینده موکول شد.

این در حالی است که روابط عمومی برنامه سینمایی «هفت»، ساعاتی پیش از این برنامه زنده اعلام کرده بود که «هفت» با اجرای بهروز افخمی و با دکوری متفاوت از همیشه، از ساعت ۲۳ دیشب جمعه ۷ اردیبهشت‌ پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد و نقد فیلم تمساح خونی با حضور امیر قادری و رضا صدیق، نقد تلماسه۲ با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و پرونده ویژه کمدی ترکیبی با حضور مسعود اطیابی برای این قسمت تدارک دیده شده بود.

هنوز توضیح رسمی درباره توقف پخش «هفت» ارائه نشده و مشخص نیست مشکل فنی این برنامه چیست.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • «هفت» نیامده رفت!