Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@01:31:41 GMT

ساعت کاری ادارات در استان اردبیل تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۷۹۹۵

ساعت کاری ادارات در استان اردبیل تغییر کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: با مصوبه هیات وزیران تمامی ادارات، سازمان ها، شرکت ها و مؤسسات دولتی در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با ۲ ساعت تأخیر کار خود را آغاز می کنند.

به گزارش استانداری اردبیل ، کاظم دبیر روز چهارشنبه افزود: زمان آغاز به‌کار ادارات دولتی استان اردبیل در روزهای پنجشنبه یکم و دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه به‌منظور بهره‌مندی از ثمرات معنوی شب‌های قدر، با ۲ ساعت تأخیر (حداکثر تا ساعت ۹:۳۰ صبح) خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان آمده است: "با توجه به فرا رسیدن شب‌های ارزشمند قدر و سوگواری مولای متقیان حضرت علی(ع)، به‌منظور توفیق هر چه بیشتر در آیین پرفضیلت احیاء و بهره بردن از ثمرات معنوی این شب‌ها، زمان آغاز به‌کار دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های دولتی در روزهای پنجشنبه نوزدهم و دوشنبه بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان با ۲ ساعت تأخیر همراه خواهد بود".

بر این اساس کارکنان دولت در روزهای پنج‌شنبه و دوشنبه یکم و پنجم اردیبهشت ماه با ۲ ساعت تأخیر (حداکثر تا ساعت ۹:۳۰ صبح) در محل کار خود حضور خواهند یافت.

به گزارش ایران اکونومیست ، پیش از این نیز با هدف بهره‌مندی از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان ، کاهش بار ترافیکی شهر به دلیلی همزمانی تعطیلی مدارس و ادارات و نیز رعایت حال همشهریان و کارکنان ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۴ ظهر اعلام شده بود.

ساعت کاری روزهای پنجشنبه در ماه مبارک رمضان نیز از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ ظهر بود.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تغییر ساعت کاری ادارات ، استان اردبیل ، استانداری اردبیل

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تغییر ساعت کاری ادارات استان اردبیل استانداری اردبیل ۲ ساعت تأخیر استان اردبیل ساعت کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گرگیج رئیس هیات فوتبال شهرستان هیرمند گفت: مسابقه فوتسال جام رمضان شهرستان هیرمند در دو بخش مرکزی و قرقری برگزار شده است.
وی افزود: در بخش مرکزی تیم‌های پایانه مرزی میلک، شورای اسلامی خمر و دادگستری هیرمند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
گرگیج افزود: در بخش قرقری تیم‌های شورای شهر و شهرداری قرقری و اتحاد دهمرده به فینال این مسابقات رسیدند که در پایان این مسابقه تیم اتحاد دهمرده توانست حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به مقام اول این مسابقات برسد.

دیگر خبرها

  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه