Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: آیین‌ شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در بیش از یکهزار مسجد، حسینه و هیات مذهبی در سراسر استان برگزار می شود.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل ار روابط عمومی تبلیغات اسلامی گیلان حجت الاسلام سعید مهدوی با بیان اینکه در برگزاری مراسم شب‌های قدر اولویت با فضاهای باز است، افزود: با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده از طریق ستاد مبارزه با کرونا مدارس، پارک‌ها و فضاهای عمومی برای این مراسم، در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مراسم شب‌های قدر در فضاهای بسته با یک سوم ظرفیت در مساجد و حسینیه ها، در شهرهای با وضعیت قرمز با محدودیت زمانی یک ساعت و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود و در شهرهای با وضعیت آبی محدودیت زمانی ندارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان در ادامه با اشاره به نذورات در این شب‌ها گفت: براساس دستوالعمل‌های ستاد کرونا مردم نذورات خود را در قالب بسته بندی تهیه و ارائه دهند و در محیط‌های بسته فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی با اشاره به همکاری خوب کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی گیلان در برگزاری مراسم مذهبی افزود: توصیه می‌شود نذورات به سمت بخش درمان و هچنین آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هدایت شود.

مدیرکل تیلیغات اسلامی از مردم خواست برای شرکت در مراسم شب‌های قدر حتما کتاب قرآن، دعا و جانماز شخصی همراه داشته باشند.

امشب شب نوزدهم ماه مبارک رمضان اولین شب قدر است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: رشت ، شب قدر ، گیلان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رشت شب قدر گیلان شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد

مظفر آئینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) ۷۵ مراسم در سطح شهرهای استان کردستان برگزار شد.

وی افزود: مراسم عزاداری در شهر و روستاهای کردستان با حضور مردم و مسؤولان همراه بود.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کردستان اضافه کرد: آئین دسته‌روی عزاداری نیز در شهرهای قروه، بیجار، سریش‌آباد، حسن‌آباد یاسوکند و توپ‌آغاج برگزار شد.

آئینی عنوان کرد: ۱۴ هیأت مذهبی در شهرستان قروه آئین دسته روی عزاداری امروز را برگزار کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در سطح استان ۳۰ ایستگاه صلواتی به منظور پذیرایی از عزاداران در سطح شهرهای استان برپا شد.

کد خبر 6096489

دیگر خبرها

  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • مصلی کیش میزبان عزاداران شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود
  • استان قزوین میزبان لاله گمنام 
  • برنامه هیات‌های مذهبی برای سالروز شهادت امام صادق(ع) اعلام شد
  • مکتب جعفری شیراز میزبان پیرغلامان اهلبیت
  • مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود