Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعطیلی میادین در ۲۱ رمضان، پویش «ماه من علی» ، قابلیت حریم جنوبی شهر برای تبدیل به مرکز گردشگری، وجود ۱۷۴ دستگاه جرثقیل تاورکرین(برج ساز) در منطقه ۲۲ تهران، گزیده ای از رویدادهای امروز چهارشنبه پایتخت بود.

به گزارش ایزان اکونومیست، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم و عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی‌بن ابیطالب (ع)، اعلام کرد: به منظور مشارکت کارکنان و غرفه‌داران میادین و بازارهای میوه و تره بار در مراسم سوگواری حضرت علی (ع) و بهره‌مندی از برکات این روز عزیز، تمامی این مراکز در روز شنبه سوم اردیبهشت برابر با سالروز شهادت آن حضرت، تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده: بمنظور ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران، فردا (پنج‌شنبه اول اردیبهشت) برابر با سالروز ضربت خوردن امام علی (ع) از ساعت هشت صبح تا ۱۳ و از ساعت ۱۵ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه و روز جمعه دوم اردیبهشت نیز از ساعت هشت صبح تا ۱۳، باز و آماده خدمات‌رسانی است.

قیمت محصولات پرتقاضای میادین میوه و تره بار در نیمه دوم ماه رمضان

قیمت محصولات پرتقاضای میادین میوه و تره بار تهران که در روزهای ماه مبارک رمضان مصرف آنها در سبد خرید و سفره خانواده‌ها افزایش می‌یابد، همزمان با ورود به نیمه دوم این ماه عزیز اعلام شد.

قیمت هر کیلوگرم انواع خربزه و طالبی در میادین میوه و تره بار ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، ملون ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان، موز سایز بزرگ (چهار و پنج) ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان، موز سایز کوچک (۶ تا ۹) ۲۵ هزار تومان، هندوانه گرد (بالای سه کیلوگرم) ۶ هزار و ۲۰۰ تومان و هندوانه بیضی (بالای چهار کیلوگرم) ۶ هزار و ۶۰۰ تومان است.

بر اساس این گزارش، قیمت هر کیلوگرم پیاز سفید و زرد در میادین میوه و تره بار هفت هزار و ۲۰۰ تومان، پیاز قرمز پنج هزار و ۸۰۰ تومان، سیب زمینی نو ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان، سیب زمینی سردخانه‌ای ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان، خیار گلخانه‌ای ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومان، خیار کوتاه ۹ هزار و ۵۰۰ تومان، خیار رسمی و رویال هشت هزار و ۵۰۰ تومان و گوجه فرنگی ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان است.

گفتنی است، قیمت هر کیلوگرم بادمجان ممتاز در میادین میوه و تره بار ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان، کدوی مسمایی ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان، سبزی پاک‌کرده ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان، سبزی جور (دسته‌ای) هشت هزار و ۸۰۰ تومان، کاهوی رسمی پاک‌کرده ۶ هزار تومان، کاهوی پیچ سالادی پنج هزار و ۵۰۰ تومان، کاهوی چینی پنج هزار و ۵۰۰ تومان و هویج چهار هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است.

به گزارش ایران اکونومیست، بیش از ۲۶۰ بازار و میدان میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه تهران فعال است.

 

 

تاریخچه مترو تهران به صورت کتاب منتشر می‌شود

کتاب «تاریخ شفاهی مترو تهران» که مراحل پایانی تدوین و گردآوری مطالب را سپری می‌کند، بزودی منتشر خواهد شد تا علاقه‌مندان این صنعت حمل و نقلی در جریان سیر پدید آمدن و تکامل شبکه مترو تهران طی نیم قرن اخیر قرار گیرند.

کتاب تاریخ شفاهی مترو تهران، مجموعه ای مستند و روایی از اتفاقات مهم و فراز و نشیب های شکل گیری و پیشرفت صنعت مترو در کشور محسوب می شود که عمده مطالب آن از طریق مصاحبه رودررو با مدیران و دست اندرکاران این عرصه طی چهار دهه گذشته جمع آوری شده است؛ بخش دیگری از مطالب نیز با بهره گیری از مستندات مکتوب بایگانی شده به رشته تحریر درآمده است.

گفتنی است اولین تحرکات مربوط به بحث شکل گیری شبکه راه آهن ریلی زیرزمینی در تهران به اواخر دهه ۴۰ خورشیدی باز می گردد و از نیمه دوم دهه ۶۰ تا به امروز، فعالیت‌های اجرایی شرکت مترو پایتخت به صورت مستمر و جدی ادامه یافته است.

طرح های اولیه که مطالعات آن بر اساس احداث ۴ خط درون شهری انجام شد و سپس به هفت خط گسترش یافت، سال ۱۴۰۲ به طور کامل محقق خواهد شد اما طبق آخرین طرح جامع حمل و نقل ریلی شهر تهران (مصوب بهمن ماه ۱۳۹۸)، چهار خط دیگر به همراه دو خط اکسپرس (تندرو) باید به مجموعه خطوط موجود اضافه شود.

 

 

پویش «ماه من علی» روی سازه های تبلیغات شهری اکران شد

سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور فضاسازی و آماده کردن فضاهای شهری برای گرامیداشت ایام شهادت مولی الموحدین علی (ع) و لیالی پر فیض قدر، پویش «ماه من علی» را در قالب طرح های فرهنگی، روی سازه های تبلیغات فرهنگی و تجاری اکران کرده است.

این سازمان طرح های مزین به وصایای حضرت علی (ع) را با مضامین یتیم نوازی و دستگیری از ایتام به صورت گسترده در سطح شهر تهران اکران کرده است.

بر اساس این گزارش، سازمان زیباسازی شهر تهران همچنین طرح هایی به شکل کتیبه از اشعاری که در مدح حضرت علی (ع) سروده شده اند با ترجیع بند «ماه من علی» را نیز در این پویش اکران کرده است.

گفتنی است، علاوه بر این، فتو مونتاژهایی از مراسم احیا شب های قدر توسط شهروندان تهرانی، بخش دیگری از سازه های فرهنگی و تجاری شهر را زینت بخشیده است.

 

 

برخورد جدی با باغ رستوران های متخلف

مدیر کل حریم شهرداری تهران گفت: نواحی حریم جنوبی شهری تهران مثل فیروز بهرام قابلیت تبدیل شدن به مرکز گردشگری برای شهر تهران را دارد که نیازمند ارائه طرح و برنامه مطالعاتی توسط شهرداری منطقه ۱۸ است.

علیرضا صادقی در بازدید از منطقه ۱۸، ضمن بررسی وضعیت بافت و کارخانه های صنعتی ناحیه هفت این منطقه گفت: ما همواره در راستای قانون و منطبق بر ضوابط باید تسهیل گر تولید و اقتصاد باشیم و مدیران شهری ما باید با حدود قانونی و منطبق بر رویه های مدیریت شهری دستورات لازم جهت بررسی درخواست های واحد های صنعتی را تسهیل کنند و در برخورد با تخلفات نیز جدی و پیگیر باشند.

مدیرکل حریم شهرداری تهران در ادامه ضمن بازدید از فیروز بهرام، ترشنبه، مهستان و باغ رستوران‌های ناحیه هفت خاطر نشان کرد: برخورد جدی با باغ رستوران های متخلف که مجوزهای لازم جهت فعالیت را ندارند باید در دستور کار شهرداری نواحی حریم و منطقه قرار گیرد. متاسفانه برخی معابر عمومی نیز با کاشت درخت تصرف شده است که با جابجایی اصولی درختان به بوستان های ناحیه اقدامات بازگشایی معابر عمومی صورت خواهد پذیرفت. با توجه به وسعت بالای حریم منطقه ۱۸ جلوگیری از تصرف زمین های عمومی و تغییر کاربری زمین های کشاورزی نیازمند همکاری جهاد کشاورزی، بخشداری ها و دهیاری ها است.

وی تاکید کرد: قطع انشعابات آب و برق غیر مجاز حریم نواحی منطقه ۱۸ در همکاری شهرداری با ادارات برق، آبفا و آبفا باید تشدید شود و قطعا همانگونه که پیشتر مشاهده شده است دستگاه محترم قضایی نیز در کنار دستگاه های خدمات رسان عمومی در راستای جلوگیری از تضییع حقوق عمومی و بیت المال حداکثر قاطعیت را داشته است. موضوع برخورد با باغ رستوران های متخلف نیز در اولویت برنامه های شهرداران نواحی حریم منطقه ۱۸ باید قرار بگیرد که گزارش عملیاتی آن به صورت منظم از شهرداری منطقه دریافت خواهد شد.

صادقی در بازدید از حریم ناحیه  ۶ نیز ضمن ابراز رضایت نسبی از حفظ اراضی کشاورزی در این ناحیه گفت: یکی از بیشترین بافت های صنعتی حریم تهران در ناحیه ۶ منطقه ۱۸ واقع شده است و نظارت مستمر بر مراکز صنعتی و انبارهای کالا در حریم شهر تهران بسیار مهم است، با توجه به تداخل حریم ناحیه ۶ منطقه ۱۸ و شهرداری باغستان شهرستان شهریار، هماهنگی های بین دستگاهی برای نظارت بر عدم تغییر کاربری اراضی بسیار حایز اهمیت است.

مدیر کل حریم شهرداری تهران تاکید کرد: نگهداشت محلات و جمع آوری پسماند، زباله ها و نخاله های ساختمانی در محدوده حریم هم  باید با پیگیری های مکرر توسط شهرداری های نواحی به صورت منظم صورت پذیرد و البته در مواردی که مرتبط با حریم روستایی است همکاری کامل با دهیاری ها جهت حفظ آراستگی حریم در اولویت قرار گیرد.

لازم به ذکر است در بازدید از محدوده حریم منطقه ۱۸، در خصوص برخی ساخت و سازهای غیر قانونی بنا شد  با فوریت و تسریع نسبت به هماهنگی با دادستانی و جهاد کشاورزی جهت عملیات تخریب بناهای غیر قانونی اقدام شود.

 

 

بهسازی و ساماندهی بیش از ۱۵ هزار مترمربع از پیاده راه های منطقه ۱۳ در سال ۱۴۰۱

شهردار منطقه ۱۳ با تاکید بر اهمیت بهسازی پیاده روها گفت: در سال گذشته بیش از ۱۴ هزار مترمربع  از پیاده راه های منطقه ساماندهی وبهسازی شده که این اقدام در سال ۱۴۰۱ بیش از   حدود ۱۵هزار مترمربع پیش بینی و در دستور کار قرار گرفته است.

محمد هادی علی احمدی با اشاره به اینکه در جوامع امروزی فراهم آوردن امکان پیاده‌روی برای شهروندان امری پویا و منوط به برنامه‌ریزی برای ایجاد شهرهای مردم‌محور است افزود: شهرهای پیاده‌رومحور در مقایسه با اتومبیل محور از مزایای اقتصادی، اجتماعی، محیط زیستی و سلامتی بیشتری برخوردار هستند و به همین علت استقبال از پیاده‌رو محور شدن شهرها رو به افزایش است.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار کرد: احداث  و بهسازی پیاده‌روها یکی از بهترین روش‌ها برای تحقق شهری انسان محور است که راهکاری موثر بر ارتقاء کیفیت فضای شهری به شمار می رود؛ چرا که تسهیل تردد  در فضایی بدون مانع و ایمن حق همه شهروندان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بهسازی و ساماندهی معابر و خیابان‌ها منطقه به لحاظ تاثیرگذاری در فضای ارتباطی شهری، طبق برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی اجرا می‌شود گفت: در همین راستا سال گذشته بهسازی پیاده رو های خیابان های منطقه از جمله صفا، خشکبارچی، محمدیان فر بخشی از خیابان های چهارم نیروی هوایی و خشی، بزرگراه دوران ومسیر تندرسی بوستان سرخه حصار اجرایی شده است.

شهردار منطقه ۱۳ افزود: با اجرای این پروژه ضمن ایجاد دسترسی مناسب شهروندان برای عبور و مرور و کاهش حوادث احتمالی، جلوه بصری و شهری مسیر نیز متحول شده و عابرین به راحتی می توانند در این مسیر تردد کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر بهسازی پیاده رو ها، بیش از هزار و ۲۴۹ متر مربع از معابر منطقه برای تردد ایمن عابران پیاده به ویژه افراد کم توان، ایمن سازی شده و این اقدام در محور های اصلی و مورد نیاز نواحی چهارگانه منطقه ۱۳ ادامه دارد.

 

 

حضور چهار هزار نفر در ویژه برنامه «باغ رمضان» 

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از ابتدای ماه مبارک رمضان با در نظر گرفتن برنامه‌های متنوع با عنوان باغ رمضان و با شعار لبخند دل‌ها تلاش کرده  تا محیطی شاد و مفرح به ویژه برای خانواده ها در شب های ماه مبارک رمضان فراهم کند.

برگزاری سه ویژه برنامه به صورت کنسرت در فضای باز بوستان آب و آتش با حضور خواننده‌های مطرح کشور همچون حسام‌الدین سراج، سالار عقیلی، گرو سنتی کایر و محسن میرزازاده و همچنین به صورت روزانه از ابتدای ماه مبارک رمضان بسته‌های افطاری ساده به روزه‌دارن و مراجعه کنندگان ارائه کرده است، افطاری ساده و ترویج فرهنگ این نوع افطاری از جمله فعالیت‌هایی است که از ابتدای ماه مبارک رمضان انجام شده است و تا پایان ماه مبارک نیز ادامه خواهد داشت.  

یکی از برنامه‌های متفاوت در ماه مبارک رمضان امسال همچون سنوات گذشته در برنامه های منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برپایی سفره افطاری ساده به طول ۲۷۰ متر در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) بر روی پل طبیعت بود که با استقبال خوبی از سوی مردم و روزه داران مواجه شد. به طوری که بیش از دو هزار نفر کنار این سفره نشستند و روزه خود را افطار کردند.

جرثقیل های نا ایمن در قطب گردشگری پایتخت

شهردار منطقه ۲۲ از وجود ۱۷۴ دستگاه جرثقیل تاورکرین (برج ساز) در این منطقه خبر داد و گفت: بدلیل ساخت و ساز ساختمان های بلند مرتبه تعدادی از جرثقیل های نا ایمن در این منطقه وجود دارد.

وحیدرضا محمدی درباره وضعیت تاورکرین (جرثقیل های برج ساز) منطقه ۲۲ اظهار کرد: در این منطقه به دلیل وسعت و تازه تاسیس بودن، حجم ساخت و ساز نسبت به سایر مناطق شهر تهران قابل توجه است که بخشی از این ساختمان ها به شکل بلند مرتبه صورت می گیرد و این ساخت و سازها نیازمند تاورکرین است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۷۴ تاور کرین در این محدوده از تهران وجود دارد که بخشی از این تاور کرین ها به دلیل متوقف ماندن ساخت و ساز چند سالی مورد استفاده قرار نگرفته است، به نوعی مورد ارزیابی قرار نگرفته و احتمالا براثر مرور زمان دچار مشکلاتی شده است که برای اینکه حادثه ای پیش نیاید به مالکان پروژه های در حال ساخت اخطارهایی صادر شده است.

همچنین معاون معماری و شهرسازی شهرداری منطقه ۲۲ نیز در این خصوص گفت: تاورکرین ها به دو روش مورد تایید مراجع ذیصلاح قرار می گیرد، نخست تجهیزات آنها و دوم اپراتور(فرد هدایت کننده)  که باید تائیدیه های لازم را از شهرداری دریافت کند و شهرداری نسبت به کنترل تائیدیه ها اقدام می کند.

علی بهرامی افزود: تائیدیه های تاور کرین ها به شکل مداوم صورت می گیرد و باید مورد ارزیابی قرار گیرد، در کمیته ایمنی شهرداری منطقه موضوع تاورکرین های ناایمن مورد بررسی قرار گرفته است و در مرحله نخست قرار شد شهرداری های نواحی شش گانه اقدام به شناسایی و سپس صدور اخطار کنند که این امر محقق شده است.

به گفته وی، در صورت عدم ارائه ایمنی و استحکام تاورکرین و عدم ارائه تائیدیه اپراتور فعالیت تاورکرین مجاز نخواهد بود و در صورت بهره برداری از این گونه تاورکرین ها تخلف محسوب شده و از ادامه فعالیت آن جلوگیری می شود.

برپایی ایستگاه های مهربانی ویژه کودکان همزمان با شب‌های قدر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه دو گفت: همزمان با  شب‌های  پرفضیلت قدر ایستگاه های مهربانی ویژه  کودکان در مساجد برپا می شود.

کاظم داودی در تشریح تمهیدات شهرداری برای خانواده‌ها و کودکان در شب‌های قدر اظهار کرد: در فرهنگ ما بر تشویق و ترغیب کودکان به حضور در مساجد به منظور کسب آموزش، فضایل و معنویت تأکید شده و ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های قدر از جمله ایام پر فضیلت سال است که بسیاری از خانواده‌ها تلاش دارند این شب‌ها را به همراه فرزندانشان در مساجد و اماکن مذهبی بگذراند و از برکات و ثمرات معنوی آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه کیفیت حضور کودکان در مراسم لیالی قدر از دغدغه های بسیاری از خانواده ها است، افزود: به همین مناسبت در شب های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان، ایستگاه های مهربانی با هدف خدمات‌رسانی به کودکان چهار تا ۹ سال در مساجد منتخب منطقه برپا می شود.

داودی ادامه داد: ایستگاه ها با پیش بینی برنامه‌های آموزشی و معنوی متنوع از جمله نقاشی، خلاقیت، کاردستی، سرگرمی، مسابقه، قصه‌های قرآنی تلاش خواهند داشت تا با انتقال آموزه های قرآنی و مفاهیم شهروندی به کودکان شبی به یاد ماندنی و معنوی را برای آنها رقم بزنند.

به گفته معاون شهردار منطقه دو برگزاری مراسم ضیافت افطار کودکان کار در سرای محله پونک  و برپایی میز خدمت در اماکن متبرکه امامزاده صالح و امامزاده عینعلی زینعلی و ارائه خدمات پزشکی از دیگر برنامه های شب های قدر است.

وی افزود: با برپایی موکب در سه نقطه پرتردد همچون میدان صنعت، پایانه سازمان آب و پایانه تاکسیرانی شهید نظری با افطاری ساده از روزه داران پذیرایی می شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: شهرداری منطقه نوزده تهران ، سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران ، شهرداری منطقه سیزده تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران میادین میوه و تره بار هزار و ۵۰۰ تومان بهسازی پیاده رو ماه مبارک رمضان باغ رستوران شهرداری تهران شهرداری منطقه شهردار منطقه افطاری ساده ایستگاه ها خانواده ها مترو تهران ساخت و ساز شب های قدر ماه من علی شهر تهران منطقه ۱۸ حریم شهر منطقه ۱۳ حضرت علی منطقه ۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر حاکم شود و با وحدت رویه امور را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، مجید ناصحی‌مقدم، امروز_ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت- در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به حواشی به‌وجود آمده در رابطه با پروژه احداث المان غواصان دریادل در میدان بسیج، اظهار کرد: این طرح بعد از گذراندن مراحل قانونی خود و منطبق با مصوبات مورد نیاز وارد فاز اجرایی شده بود که متأسفانه بنا به دلایلی دستور توقف کار صادر شد.

وی افزود: توقف کار در حالی اعلام شد که روند مورد نیاز برای رسیدن به مرحله اجرایی طی شده و پیمانکار کار نیز مشخص شده بود با این حال با بروز این مشکل در کنار برخی جریانات در فضای مجازی شاهد این هستیم که طرح در آغاز کار تعطیل شد.

رئیس شورای شهر زنجان با انتقاد از روند ایجاد شده در مسیر اجرای این طرح، گفت: در ادوار گذشته مسئولان، اعضا شورا را به دوری از حواشی دعوت می‌کردند در حالی که در این دوره کاملاً برعکس شده و ما برخی افراد را به دوری از حاشیه دعوت می‌کنیم، با این حال اعضا شورای اسلامی شهر زنجان همچون ماه‌های گذشته از هرگونه حاشیه دوری و روند کارها را منطبق با قانون طی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر زنجان از اقدام شهردار حمایت می‌کنند و به‌دور از هرگونه حاشیه به‌دنبال اجرای طرح‌های بزرگی از جمله پروژه سبزه‌میدان و محور شهیدان کریمی است، افزود: با این حال اعلام می‌کنیم با کسی تعارف نداریم و با هرگونه حاشیه‌سازی برخورد خواهیم کرد.

در ادامه مهدی طالب عضو دیگر شورای شهر زنجان با اشاره به موضوع المان غواصان دریادل، گفت: کسانی که در آن رابطه تصمیم می‌گیرند به اسناد بالادستی که اعضای شورا منطبق با آن طرح‌ها را مصوب می‌کنند توجه کنند.

وی افزود: در تصویب این طرح، اسنادی همچون طرح جامع ترافیک شهری و و سایر اسناد مورد نیاز به دقت بررسی شده است و این اسناد دقیقاً همان مواردی است که به امضا مسئولان امر نیز رسیده است، البته تاکید داریم اگر مشکلی است موارد اعلام شود تا در آن رابطه تصمیم مورد نیاز اتخاذ شود.

طالب همچنین با اشاره به ضرورت توجه کمیته بازآفرینی شهری به بزرگترین پروژه در این حوزه که در محور داودقلی به دلجویی واقع شده است، اظهار کرد: انتظار ما تشکیل جلسات کمیته و آزادسازی منابع در این حوزه است تا شاهد رشد و رونق شهر زنجان باشیم.

این عضو شورای شهر با اشاره به موضوع جابه‌جایی کوی فاطمیه نیز گفت: براساس قانون تحویل کلید به کلید در این بخش انجام شود.

کد خبر 749697

دیگر خبرها

  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • ایمنی تاورکرین‌ها در پایتخت بیشتر می‌شود
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار