Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی سازی توضیحاتی در خصوص فروش سهام سرخابی ها داد.

امیر رحیمی، سرپرست آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی سازی گفت: مبلغ حاصل از پذیره‌نویسی به حساب استقلال و پرسپولیس واریز شده، ولی فعلا طبق قانون حق برداشت ندارند.

به گزارش طرفداری و به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرپرست آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی سازی گفت:

مبلغ حاصل از پذیره‌نویسی به حساب استقلال و پرسپولیس واریز شده ولی فعلا طبق قانون حق برداشت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

این دو باشگاه ابتدا باید مجوز سازمان ثبت را بگیرند که استقلال این اقدام را انجام داده و پرسپولیس هم امروز قرار است مجوز را بگیرد. 350 میلیارد و 500 هزار تومان برای پرسپولیس و حدود 359 میلیارد هم برای استقلال است.

امیررحیمی گفت:

تا شهریور 1401 باید بیش از 50 درصد از سهام دو باشگاه واگذار شود که تا الان 10 درصد واگذار شده. واگذاری‌های بعدی در 3 بلوک 17 درصدی انجام خواهد شد.

وی گفت:

پیش‌بینی می‌کنم از این پس خرید هر سهم حتی کمتر از 300 هزار تومان باشد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت علی پروین: پرویز قلیچ خانی و ناصر محمدخانی را هیچ وقت فراموش نمی کنم مهدی رحمتی: بعد از پنالتی تمیروف به افشین پیروانی گفتم اصلا چرا ما باید با شما بازی کنیم؟ تشکر خانواده رونالدو از حمایت هواداران لیورپول گری نویل: منچستریونایتد میلیون ها کیلومتر از لیورپول عقب است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 سازمان خصوصی سازی برای تغییر نام باشگاه استقلال چراغ سبز نشان داد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: «اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد.» اظهارات رئیس سازمان خصوصی سازی درباره این تغییرات را می‌بینید و می‌ظشنوید.

دیگر خبرها

  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس