Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@04:49:04 GMT

فوتبالیست های ناشنوا ۷ اردیبهشت عازم برزیل می شوند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۸۷۳۱

اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای حضور در المپیک برزیل از امروز چهارشنبه در کمپ تیم های ملی فدراسیون آغاز شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان ؛ اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان در برزیل، از امروز- چهارشنبه ۳۱ فروردین ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قادر تیموری سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان پس از برگزاری ۹ اردوی ارزیابی و انتخابی ، اسامی ۲۰ بازیکن را برای حضور در این رقابت ها اعلام نمود :
رضا جدیری (آذربایجان شرقی) ، محمد قائدی و اسماعیل عربلو(اصفهان) ، مهدی کرمعلی ، علیرضا بسیح ، محسن فرضی کاکاوند ، شاهین فصیحی، مصطفی مرادی و حسین مصباحی (تهران) ، عبدالمهدی هاموری ، و سینا عیسی پره (خوزستان) ، علی زینل وند (قم) ، محمدامین سلیمانی (قزوین) ، میلاد محمدی (کردستان) ، شاهین برزگر (کرمانشاه) ، ایمان محبی(گیلان) ، علی سلیمی (مازندران) ، نورالدین سلیمانی(هرمزگان) ، علی اکبر احمدوند (همدان) ، مصطفی حیدری (یزد)

اعضای کادر فنی را بیژن ذوالفقارنسب (مدیرفنی) ، مهندس فرهاد سلکی (سرپرست تیم) ، قادر دهقان (مربی) ، محمدرضا خدری (مربی دروازه بانان) ، پژمان بیگ زاده(مربی بدنساز) و سردار پاریاد (مسئول پشتیبانی) تشکیل می‌دهند.

فوتبالیست های ناشنوا ۷ اردیبهشت ماه تهران را به مقصد کاشیاس دوسول برزیل ترک خواهند کرد و ۱۰ اردیبهشت در اولین مسابقه خود به مصاف تیم ایتالیا خواهند رفت.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره

سید علی میرقاسم پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از اعزام ۸۵ گلستانی به عمره مفرده بعد از ۹ سال وقفه خبر داد و افزود: با توجه به اینکه استان گلستان یک استان وحدت آفرین است در این کاروان هم شاهد حضور اهل تشیع و هم شاهد حضور اهل تسنن هستیم.

میرقاسم پور گفت: برای انجام مناسک حج در این کاروان یک نفر به عنوان روحانی اهل تشیع و یک نفر به عنوان روحانی اهل تسنن زائران را همراهی می کنند.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ هزار گلستانی درانتظار حج عمره مفرده هستند، افزود: طی برنامه ریزی هایی که انجام شده است قرار است بعد از سفر حج تمتع اعزام کاروان های عمره مفرده را آغاز کنیم.

مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه قرار است تا پایان سال ۵۰۰ هزار ایرانی به سرزمین وحی مشرف شوند، گفت: از این مقدار سهم استان گلستان سالانه ۱۰ هزار نفر است که برای اعزام این تعداد زائر حدود هشت سال زمان نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان ۸۵ نفره دقایقی قبل از فرودگاه بین المللی ساری به سمت سرزمین وحی حرکت کردند.

میر قاسم پور یادآور شد: در روز چهارشنبه ساعت ۹ صبح همایش آموزشی زائران شرق استان در گنبد با حضور سید عباس حسینی مدیر حج و زیارت کشور و مسوولان استان برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 6092399

دیگر خبرها

  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل