Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان با اشاره تدوین طرح آمایش ورزش کشور اظهار داشت: براساس این طرح ، در نظر داریم زمینه اتمام پروژه های ورزشی نیمه تمام را مهیا کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر سید حمید سجادی امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید از استادیوم شهدای بندرماهشهر، توضیحاتی را در خصوص سفر به این استان ارائه کرد و گفت:در این سفراز ۱۰ تا ۱۱ شهرستان بازدید خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با تاکید براینکه مجموعه دولت به ویژه خانواده بزرگ ورزش به دنبال خدمت و انجام یک کار ملی است ، بیان کرد : من به عنوان عضوی از خانواده ورزش وظیفه دارم به منظور بررسی میدانی مسائل مربوط به دو حوزه ورزش وجوانان ، از اقصی نقاط کشور به ویژه استان خوزستان بازدید کنم.
وزیر ورزش وجوانان با اشاره به اولین ها در موضوعات مختلف از جمله ورزش در استان خوزستان افزود: اگر مطالعه ای در خصوص تاریخ ورزش داشته باشیم به این نتیجه می رسیم که بسیاری ازاولین افتخارات ورزشی توسط ورزشکاران خوزستانی برای کشورمان به دست آمده است و می توان عنوان کرد که این استان همانند بسیارخیلی از مناطق مرزی ما درخشیده است.
وزیر ورزش و جوانان از ورزش خوزستان به عنوان یکی از سرمایه های اصلی کشورنام برد و افزود : این استان علاوه بر سرمایه انسانی از منابع غنی برخوردار است که یک مدیر خوب باید از این داشته ها به خوبی بهره مند شود.
وی در ادامه به زیر ساختهای ورزشی استان خوزستان اشاره کرد و گفت : ورزشگاه شهداری ما هشهر یکی از قدیمی ترین مجموعه های ورزشی است که ورزشکاران زیادی در آن خاطره های ارزشمندی برای مردم به یادگار گذاشته اند که ما هم برای آنها احترام بسیاری قائل هستیم.
دکتر سجادی در خصوص برنامه های توسعه ای این استان بیان کرد: طرح‌ها و برنامه‌های خوبی برای این ورزشگاه داریم یکی از این طرحها، تعبیه پیست تارتان است که ان شاالله مورد استفاده مردم استان قرار بگیرد .
وی توضیح داد :البته چمن ورزشگاه از قدیم است و هرچند استعدادهای خوبی روی این چمن و زمین های خاکی رشد کرده اند اما نسل جوان امروز دوست دارند تمامی تجهیزات آن نو و به روز باشد و در همین راستا احیای چمن ورزشگاه شهدای بندر ماهشهر در دستور کار است .
وزیر ورزش وجوانان بااشاره به استعدادهای ورزشی استان خوزستان بیان کرد : مردم این استان لایق بهترین امکانات منطیق با استاندارهای بین المللی به ویژه در رشته فوتبال هستند تا به امیدخدا مسابقات فوتبال در سطح بالا برگزار شود .
وی با تاکید براینکه از تمام منابع برای اینکه به نقع ورزش باشد استفاده خواهیم کرد بیان کرد : همه ما در دولت تلاش خواهیم کرد تا بهترین شرایط وامکانات را برای مردم کشور مان مهیا کنیم .

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: استان خوزستان وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!

به گزارش "ورزش سه"، گلر جوان استقلال در تمرین امروز با تمرکز خاصی به وزنه‌زدن پرداخت و در سالن وزنه با آرامش خاصی آماده‌سازی خود برای دیدار با تراکتور را دنبال می‌کرد.

محمدرضا خالدآبادی که سابقه حضور در لیگ برتر با پیراهن هوادار را دارد و همراه تیم ملی در مسابقات بین‌المللی به میدان رفته گلر کم تجربه ای نیست و آماده شدن برای یک دیدار مهم را به خوبی بلد است، او می‌داند که این یک فرصت ویژه برای اوست و می‌تواند سرنوشت فوتبالی‌اش را تحت تاثیر قرار دهد و با توجه به اهمیت این موضوع تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

در طول فصلی که گذشت استقلال در تمام مسابقات سیدحسین حسینی را درون دروازه در اختیار داشت و عملکرد خوب و نقش تاثیرگذار او به عنوان کاپیتان باعث شده بود تا فرصت به خالدآبادی نرسد اما محرومیت سیدحسین این فرصت را در اختیار خالدآبادی قرار داد تا در 6 هفته پایانی پیراهن استقلال را بر تن کند.

خالدآبادی فصل گذشته همراه با تیم هوادار در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس و در نقش جهان مقابل سپاهان به میدان رفته بود و با بازی‌های پرتماشاگر بیگانه نیست و بازی کردن تحت فشار و جو ورزشگاه‌های پرهوادار را بلد است.

او در دیدار با تراکتور گلر اصلی استقلالی‌ها خواهد بود و جواد نکونام امیدوار است تا این گلر جوان عملکردی مشابه سیدحسین حسینی را داشته باشد و بتواند کلین‌شیت دیگری را به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۰ اردیبهشت
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است