Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@09:43:24 GMT

در جلسه امشب سران قوا چه گذشت؟/ تخفیف مالیاتی خاص

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۸۷۹۹

به گزارش صدای ایران، در جلسه چهارشنبه (۳۱ فروردین) شورای عالی هماهنگی اقتصادی که با حضور سران سه قوه و سایر اعضا برگزار شد، پیشنهادهای وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه رفع موانع و ایجاد تسهیلات لازم برای بهبود و رونق تولید به تصویب رسید.

مشمولین تخفف مالیاتی خاص

بر اساس این مصوبات برای کمک به بنگاه‌هایی که بازسازی و اصلاح ساختار انجام دهند، تخفیف‌های مالیاتی خاصی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی همچنین به منظور تشویق بنگاه‌های تولیدی به تامین مالی ارزان تصمیماتی اتخاذ کردند.

ارائه تسهیلات برای ورود سهام شرکت‌ها به بازار سرمایه نیز از جمله مصوبات جلسه امروز بود.

در ادامه جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، موضوع ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی مطرح شد و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از وضعیت کنونی و برآورد منابع و مصارف آینده این صندوق‌ها ارائه کرد.

در این جلسه همچنین پیشنهادهایی برای حفظ و پایداری مالی و کاهش وابستگی صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی به منابع مالی دولت با هدف استمرار مطلوب ارائه خدمات به بازنشستگان مطرح و مقرر شد این پیشنهادها پس از بررسی‌های بیشتر در جلسه آینده شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بررسی شود.

در آغاز این جلسه که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، رئیس‌جمهور در سخنان کوتاهی با اشاره به اهمیت و نقش لیالی قدر در تهذیب نفس و انسان‌سازی بر لزوم بهره‌مندی هر چه بیشتر از فیوضات این شب‌ها تاکید کرد و ایام شهادت امیر مومنان علی(ع) را به عموم مسلمانان و به ویژه شیعیان و ملت ایران تسلیت گفت.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: جلسه سران قوا شورای عالی هماهنگی اقتصادی تخفیف مالیاتی شورای عالی هماهنگی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تازه حکم توماج صالحی؛ تخفیف اعدام، حبس طویل‌المدت است

دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: حکم (اعدام توماج صالحی) بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است. دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است. در همین‌باره مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طویل المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.

قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضایی است.

دیگر خبرها

  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • جزییات تازه حکم توماج صالحی؛ تخفیف اعدام، حبس طویل‌المدت است
  • جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا