Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@05:31:09 GMT

طرح آبرسانی به ۱۱ روستای بخش غیزانیه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۸۸۵۲

طرح آبرسانی به ۱۱ روستای بخش غیزانیه آغاز شد

آبرسانی به روستاهای خوزستان یکی از دغدغه‌های مهم دولت سیزدهم است و برای تحقق آن امروز(چهارشنبه) طرح آبرسانی به ۱۱ روستای غیزانیه آغاز شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایران اکونومیست از وزارت نیرو، «محمدرضا کرمی نژاد» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در مراسم کلنگ زنی طرح آبرسانی پروژه‌های محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به ۱۱ روستای بخش غیزانیه افزود: در قالب طرح محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که برای نخستین بار در دولت سیزدهم در خوزستان اجرا می‌شود، به ۱۸۹ روستا در خوزستان با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی حضرت ولیعصر (عج) آبرسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه  پروژه‌ای است که با همکاری سپاه کلنگ زنی شده و اعتبار این پروژه ۲۴۰ میلیارد تومان است.

کرمی نژاد به ۱۱ روستای غیزانیه اشاره کرد و گفت: در این پروژه روستاهای مسلمیه، عین المجبل، حلوه جامع، بتره ساختمان، طویله ها، شعمیط بندیل، ام الدیای، بیوض، سودان، عرب راشد و حیاویه از آب شرب با کیفیت بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان  کرد: در این پروژه سه مخزن تقویت فشار در روستاهای نزهه، صفیره و شیبان با ظرفیت ۸۵۰۰ متر مکعبی احداث می‌شود.

وی ادامه داد: این پروژه با اجرای ۴۵ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع اجرا می‌شود که روند اجرایی آن آغاز شده است.

کرمی نژاد با اشاره به احداث تصفیه‌خانه آب در اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: برای آبرسانی به ۱۱ روستای بخش غیزانیه توسعه و احداث تصفیه‌خانه به ظرفیت ۱۰ هزار متر مکعب در شبانه روز نیز اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به آبرسانی به ۱۱۰۱ روستا از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم در خوزستان افزود: ظرفیت تامین آب ۱۱۰۱ روستای آبرسانی شده در خوزستان به ۲۵۳ هزار مترمربع در شبانه روز افزایش یافته که برای اجرای آن هفت هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کرمی نژاد با اشاره به آغاز پروژه‌های محرومیت زدایی در خوزستان خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با شعار محرومیت زدایی بر روی کار آمده است و تا امروز در بخش محرومیت زدایی، پروژه های آبرسانی در روستاهای شهرستان کرخه، شادگان، آبادان و اندیکا  با جدیدت آغاز شده و امروز نیز کلنگ پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه به زمین زده شد تا روند اجرایی این پروژه آغاز شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره آغاز پروژه آبرسانی به ۱۱ روستای بخش غیزانیه گفت: با اجرای این پروژه بخش غیزانیه به صورت کامل از نعمت آب شرب با کیفیت بهره‌مند می‌شود.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: شادگان ، خوزستان ، آبرسانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شادگان خوزستان آبرسانی آبرسانی به ۱۱ روستای محرومیت زدایی دولت سیزدهم کرمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد نادرخانی گفت: این طرح‌ها شامل اجرای خطوط انتقال شمال شهر خرمدره به طول ۴ کیلومتر، آبرسانی به فاز ۳ شهرک گلدشت، تأمین آب آشامیدنی سایت اداری و مساکن ملی خرمدره، تکمیل مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی سوکهریز است.

وی افزود: احداث ۲ کیلومتر خط انتقال آب روستای فلج، یک کیلومتر خط انتقال روستای قلعه حسینیه، حفر و تجهیز چاه شماره ۱۶ خرمدره و تکمیل مخزن ۴۰۰۰ متر مکعبی خرمدره از جمله دیگر طرح‌هایی است که امسال در دستور کار شرکت آبفا قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: سال گذشته نیز ۱۰ طرح آبرسانی با اعتبار بالغ بر ۹۷ میلیارد تومان در شهرستان خرمدره اجرا و به بهره برداری رسید.

نادرخانی گفت: اجرای ۸۰ میلیارد تومان طرح‌های توسعه‌ای در تصفیه خانه آب ابهر و خرمدره نیز از جمله اقدامات شرکت آبفا در سال گذشته در شهرستان خرمدره بود.

این مسئول یادآور شد: توسعه خدمات آب و فاضلاب به ویژه در حوزه روستایی از اولویت‌های کاری شرکت آبفا در سال جدید است که در این راستا روستای نصیرآباد خرمدره به عنوان نخستین روستای استان، از خدمات جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب برخوردار شد.

گفتنی است شهرستان خرمدره با ۷۵ هزار نفر جمعیت و ۳۴ هزار مشترک یکی از ۸ شهرستان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب در استان زنجان است.

کد خبر 6089966

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده