Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان آیت الله شیخ علی خاتمی در شورای زکات استان زنجان با اشاره به اینکه مصرف زکات فطره فتوای تمام مراجع است و با وجود فقیر که معیشت آن مشکل دارد نباید در موارد هشت گانه مصرف شود، اظهار کرد: فتوای همه مراجع این است که جایی اگر لوله‌کشی مسجد هم خراب باشد، حق مصرف کردن زکات فطره را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه از بخش‌های مختلف به ویژه تبلیغات اسلامی انتظار داریم در زمینه تبلیغات برای جمع‌آوری زکات از ظرفیت مبلغان استفاده شود، گفت: از بانک‌ها نیز که با ابتکار خودشان نیروهایی مستقر کردند هم تقدیر می‌کنیم و این یک کار الگو در کشور شده است.
وی با بیان اینکه قوت غالب نیز بر اساس وعده‌ای است که هر کس در روز می‌خورد، گفت: بر اساس فتوای مراجع حتی اگر یک وعده برنج در غذای روزانه است، فطریه ترکیبی باشد.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه بهزیستی و کمیته امداد مکمل همدیگر هستند، گفت: خوشبختانه هر یک از این ارگان‌ها وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند، نیروی انتظامی هم امنیت صندوق و خانواده‌ها را به عهده دارد و از زحمات آنها نیز تقدیر می‌شود.
انتهای پیام/73009

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان زکات فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان، معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان گفت: در پی اعلام نتایج پیگرانی هوشمند و مشخص شدن تعداد ۱۴۴ نقطه دارای خوردگی در بازرسی واحد خوردگی منطقه، عملیات ایمن سازی در دستور کار قرار گرفت.
محمدحسن بگی افزود: از نکات حائز اهمیت این عملیات با توجه به خوردگی‌های خط لوله ۱۲ اینچ درون کیسینگ تقاطع بلوار پالایشگاه، می‌توان به دو مرحله عملیات برش و جابجایی کیسینگ ۲۴ اینچ اشاره کرد که ایمن سازی آن با نصب و جوشکاری درمجموع به طول ۲۸.۵ متر نیم لوله با تلاش کارکنان واحد تعمیرات خط محقق شد.
وی گفت: در این عملیات برای نخستین بار هافسل هات بند شعاع خم ۷D با تلاش کارکنان واحد تعمیرات خط منطقه در شرکت خطوط لوله طراحی و نصب شد که پس از تعمیرات و ایمن سازی لازم لوله، کیسینگ مجدد به صورت استاندارد با شرایط اولیه نصب شد.
بگی با اشاره به تست سر جوش‌ها توسط کارشناسان بازرسی فنی گفت: در این عملیات که با همکاری واحد‌های تعمیرات خط، خوردگی، ترابری، HSE و بازرسی فنی انجام شد، جمعا ۱۴۴ نقطه خوردگی که از این تعداد ۶۳ مورد بالای ۳۰ درصد و همچنین بیشترین خوردگی با ۷۹ درصد ثبت شده بود، ایمن سازی شد.

دیگر خبرها

  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است
  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟
  • فتوای رهبر انقلاب درباره مصرف داروی سقط جنین با احتمال بارداری و استشمام بوی خوش در اعتکاف
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد