Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه - امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: امروز با قاطعیت می‌توان ادعا کرد پلیس طلایه‌دار امنیت در جامعه و تامین‌کننده آسایش روحی و روانی همه مردم است.

به گزارش ایزان اکونومیست، ماموستا ملا "عبدالرحمن مرادی" شامگاه چهارشنبه در دیدار با سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز خدمات، تلاش ها و جانفشانی های پلیس بر هیچ کس پوشیده نیست و همه قدردان زحمات مخلصانه ماموران انتظامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اداره امور جامعه و مبارزه با مجرمانی که هر روز یک روش برای پیشبرد اهدافشان به کار می برند دشوار بوده اما پلیس این ماموریت دشوار را تاکنون به خوبی انجام داده است.

ماموستا مرادی با بیان اینکه امنیت نعمت گرانبهایی است که اگر نباشد بقیه کارها نیز تحت تاثیر قرار می گیرند، گفت: زمانی که جامعه از امنیت لازم برخوردار باشد می توان به دنبال پیشرفت، توسعه و آبادانی هم حرکت کرد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: امنیت آفرینی در جامعه که میلیون ها شهروند در آن زندگی می کنند برعهده پلیس قرار داده شده و انصافا باید اذعان کرد جامعه ما جزو امن ترین جوامع در دنیاست.

وی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی پرصلابت‌تر از هر زمان دیگری برای تحقق ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب تلاش می‌کند و در خط مقدم نبرد با دمشنان قرار دارد.

ماموستا مرادی خاطرنشان کرد: فرماندهان ناجا جزو مخلص‌ترین و زحمتکش‌ترین فرماندهان نیروهای مسلح هستند که همچون سربازی فداکار از امنیت جامعه دفاع و مانند سدی محکم و استوار مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

 

امام جمعه اهل سنت یادآور شد: کار پلیس و تلاش کارکنان آن برای امنیت آفرینی جهاد در راه خداست و مجموعه اقدامات صورت گرفته مورد تائید رهبر معظم انقلاب به عنوان نائب امام زمان (عج) قرار دارد.

وی گفت: امروز نیروی انتظامی یاور خوبی برای ستمدیدگان است و هرکسی حقی از او تضییع شود و یا با مشکلی مواجه شود این به پلیس پناه می برد تا فرد ستمگر و تضییع کننده حقش را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهد.

ماموستا مرادی در پایان با قدردانی از تلاش های سردار جاویدان فرمانده و کارکنان انتظامی استان، امنیت موجود در کرمانشاه را مناسب ارزیابی کرد و گفت: ما و همه مردم قدردان زحمات خالصانه شما هستیم و دعا می کنیم در مسیر مقدسی که قدم برمی دارید موفق تر از گذشته باشید.

 

فرمانده انتظامی کرمانشاه: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است

 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز امنیت مردم و جامعه را خط قرمز پلیس دانست و گفت: هرکسی بخواهد از این خط قرمز عبور کند با واکنش قاطعانه ماموران انتظامی مواجه خواهد شد.

سردار «علی اکبر جاویدان» در دیدار با امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: امروز شاهد وقوع جرائم خشن حداقلی در استان کرمانشاه هستیم و امنیت موجود با توجه به مرزی بودن استان قابل‌قبول است.

وی تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت مردم و ایجاد فضایی امیدوارکننده در جامعه با کسی تعارف ندارد و قاطعانه به مقابله با افراد و گروه‌هایی می پردازد که قصد ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی را دارند.

سردار جاویدان یادآور شد: امنیت نیاز اساسی هر جامعه و زیرساخت توسعه و پیشرفت آن به شمار می رود که پلیس عهده دار تامین و برقراری آن شده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه امنیت پایدار می‌تواند جامعه را به سمت رونق و پیشرفت سوق دهد، گفت: در این راستا ماموران جان برکف انتظامی شبانه روز تلاش می کنند تا بتوانند امنیت موجود را ارتقاء بخشیده و رضایت عموم را جلب کنند.

وی تصریح کرد: همواره افرادی به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه به منظور رسیدن به اهدافشان هستند، اما سد پلیس مستحکم‌تر از آن است که این عده بتوانند خللی در تامین نظم و امنیت ایجاد کنند.

سردار جاویدان با اشاره به تلاش های پلیس کرمانشاه در راستای برقراری نظم و امنیت گفت:  وی گفت: برخورد با پدیده‌های قاچاق و احتکار کالا، برخورد با پدیده سرقت و مقابله قاطعانه با قاچاقچیان، محتکران و سارقان از جمله مهمترین برنامه های امسال پلیس است.

 

انجام بیش از ۱۶ هزار عملیات پلیسی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره اقدامات امنیت آفرین پلیس در ایام نوروز امسال، گفت: در تعطیلات نوروزی همکاران ما در بخش های مختلف بیش از ۱۶ هزار عملیات در راستای کمک به مردم و مقابله با مجرمان انجام دادند.

وی همچنین با اشاره به کاهش ۳۷ درصدی سرقت خودرو، هفت درصدی محتویات خودرو و ۶ درصدی سرقت احشام، یادآوری کرد: در ایام نوروز امسال با تلاش ماموران، ۵۷۸ نفر از سارقان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جاویدان در پایان برخورد قاطعانه با قاچاقچیان سلاح و مهمات و عاملان تیراندازی را از دیگر اهداف مهم پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد و گفت: در همین راستا امسال ۱۱۳ قبضه سلاح که ۶۶ قبضه آن جنگی و ۴۷ قبضه شکاری بوده از قاچاقچیان و عاملان تیراندازی کشف شده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: اهل سنت ، فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه ، کرمانشاه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اهل سنت فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه امام جمعه اهل سنت کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه سردار جاویدان انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد.
 
در مراسم معرفی ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر شروینه، ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه جوانرود، حجت الاسلام میرعباس سالمیان؛ معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، حق پناه؛ بخشدار شروینه و جمعی از معتمدین این شهر حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس