Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اعتبارات حوزه فرهنگ و هنر از ابتدا نسبت به سایر حوزه ها بسیار اندک بوده و در دولت مردمی، طی دو سال آینده ردیف اعتبارات فرهنگ و ارشاد اسلامی افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

به گزارش ایزان اکونومیست، سید محمد هاشمی عصر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل قدیم و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: کمبود اعتبارات در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی موجب ایجاد آسیب هایی در ادوار گذشته شده است که با افزایش ردیف اعتبارات این حوزه، بسیاری از مشکلات بر طرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جابه‌جایی‌های مدیریتی امری طبیعی و معمول است و جابجایی‌ها نفی کننده توانمندی‌های افراد نیست، اظهار داشت: حفظ سرمایه انسانی و پاسداشتن نیرو های نجیب و استفاده و توجه ویژه به نیروهای خوب فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولویت مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان قرار گیرد.

هاشمی توجه جدی به همگرایی و هم افزایی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و حاکمیتی یکی از مهمترین موارد برای پیشبرد کارها دانست و تصریح کرد: باید با استفاده از فرصت همگرایی و انجام جدی کارها روند پیشرفت در حوزه فرهنگ و هنر را پیش برد.

به گزارش ایران اکونومیست، مسعود ویژه به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان معرفی شد، پیش از این احمدرضا احسانی مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان را عهده دار بود.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شهر همدان ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر همدان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این نشست خبری صابر جعفری کافی‌آباد رئیس مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سجاد یاهک معاون مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور دارند. همچنین ضمن ارایه گزارش عملکرد یک‌ساله مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره طرح‌های ملی خاتمه‌یافته و در دستورکار مرکز توضیحاتی ارایه می‌شود.

نحوه پیشرفت و تحولات شیوه اجرای طرح‌های ملی، از انتخاب مجریان و تعامل با آنان تا تحولات فنی اجرای پرسشنامه و شبکه ملی طرح‌های ملی در کشور و نیز چشم‌انداز مرکز طرح‌های ملی از دیگر مباحث مطرح در این نشست خبری به شمار می‌رود.

همچنین در این نشست درباره سیاست انتشار داده‌های ملی و در دسترس قرار گرفتن نتایج طرح‌ها توضیحاتی ارایه می‌شود.

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

کد خبر 6090138 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم