Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@14:18:07 GMT

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان معارفه شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۹۲۱۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان معارفه شد

گروه استان‌ها_مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: استان همدان با توجه به پیشینه‌ای که دارد می‌تواند حرکت دهنده فرهنگ و تمدن نوین اسلامی باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مسعود ویژه، مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در یک تعبیر زیبایی، فرهنگ ایران زمین را به قوس و قزح و رنگین کمان تشبیه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زیبایی رنگین کمان در تنوع رنگ‌ها است، تصریح کرد: یکی از رنگ‌های زیبای این رنگین کمان فرهنگ ایران زمین است‌.

مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: همدان یک استان فرهنگی و هنری است که مهد تمدن و پایتخت تاریخ و تمدن است.

ویژه با تاکید بر اینکه در شرایطی هستیم که بحث جنگ روایت‌ها مطرح است، عنوان کرد: فضاهای جدیدی که پیش روی ما است و بابستر متغیری در عرصه فرهنگ مواجه هستیم.

وی افزود: استان همدان با داشتن فرهیختگان و بزرگانی در عرصه‌های هنری این پیشینه را دارد که در تحقق فرهنگ و هنر اسلامی نقش‌آفرینی کند.

مدیرکل اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی‌ استان همدان گفت: استانی که مهد تمدن است می‌تواند حرکت دهنده فرهنگ و تمدن نوین اسلامی باشد.

ویژه تصریح کرد: این جانب به عنوان سرباز کوچک نظام مقدس جمهوری اسلامی از همه مسئولانی که به من اعتماد کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: از هیچ تلاشی برای اهداف عالی فرهنگ استان دریغ نمی‌کنم.

انتهای پیام/743

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری مطرح کرد: بنا بر شاخص‌های تعریف شده و سوابق شهرهای فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی و نتایج به دست آمده در ادوار گذشته پایتخت کتاب ایران، برخی از شهرهای ایران حائز شرایط شرکت در رویداد بین المللی انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: شهر کرج نیز به واسطه برنامه‌های متنوع و فعالیت‌های درخور و شایسته ای که در سال گذشته به همت مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی استان و با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به انجام رسید، فرصت رقابت در این عرصه فرهنگی بین المللی را به دست آورده است.

وی بیان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی استان، شهرداری‌ها، مؤسسات و نهادهای فرهنگی تقاضای همکاری و مساعدت داریم تا با همدلی و وحدت شکل گرفته و انرژی مضاعفی که از موفقیت کرج به عنوان شهر دوستدار کتاب و شهر خلاق در مهارت مطالعه در رقابت پایتختی کتاب ایران در سال گذشته شکل گرفت، شاهد انتخاب کرج به عنوان پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو باشیم و شهر کرج را به عنوان نماد کتاب و کتابخوانی به تمام دنیا معرفی کنیم.

جابری انصاری در پایان از تدابیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل مجامع و تشکل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدردانی و اظهار امیدواری کرد که در نتیجه تلاش جمعی همه عوامل فرهنگی و هنری و مسؤولان اجرایی استان، علاوه بر کسب عنوان پایتختی کتاب در سطح ملی و بین المللی، شاهد ارتقای شاخص‌های فرهنگی به خصوص سرانه مطالعه کتاب باشیم.

کد خبر 6090320

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد