Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@16:23:24 GMT

کادرفنی کوتاه آمد/حامد لک به تمرینات پرسپولیس باز می گردد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۹۳۷۵

کادرفنی کوتاه آمد/حامد لک به تمرینات پرسپولیس باز می گردد

به گزارش مهر، حامد لک دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که افت و خیزهای زیادی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر داشت حاشیه‌های فراوانی را هم برای خود و مجموعه تیم رقم زد که با اخراج از سوی یحیی گل محمدی برای حضور در تمرینات روبرو شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از مشورت با اعضای کادر فنی تیم تصمیم گرفت لک را با وجود عذرخواهی به تمرینات راه ندهد تا احمد گوهری در بازی‌های قبلی تبدیل به گلر اصلی تیم شود و دروازه‌بان خاطی دور از سایر هم تیمی‌هایش به صورت انفرادی تمرین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اصرارهای لک برای بازگشت به تمرینات تیم باعث وساطت مدیران باشگاه و در رأس آنها رضا درویش شد. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از لک قول گرفت که تنها در صورتی حاضر به گفتگو با سرمربی تیم می‌شود که دیگر هیچ‌گونه بد رفتاری در تمام مسابقات و تمرینات نداشته باشد.

صحبت‌های درویش با گل محمدی با همراهی تعدادی از پیشکسوتان برای بخشش او همراه شد تا سرمربی این تیم پس از جلسه با دستیاران خود اعلام کند حامد لک از هفته آینده پس از عذرخواهی رسمی دوباره از مربیان و بازیکنان تیم می‌تواند در تمرینات حاضر شود.

صدور مجوز برای حضور حامد لک در تمرینات تیم در حالی اتفاق افتاد که احمد گوهری همچنان قرار است گلر اول پرسپولیس در بازی‌های باقیمانده نیم فصل دوم باشد تا لک فعلا روی نیمکت تیم بنشیند.

منبع: الف

کلیدواژه: حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس فردا در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت. امید نورافکن، هافبک سپاهان پیش از بازی با انتشار یک استوری برای پرسپولیس کری خواند.

اوسمار درباره اینکه ظاهراً جنگ روانی از سوی تیم سپاهان شروع شده است و بازیکنان این تیم خصوصاً امید نورافکن اقدام به انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی کرده‌اند،‌ خاطر نشان کرد: من نمی‌دانم آنها چه گفتند و نمی‌توانم نظر بدهم، ولی به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد؛ از زمانی که داور سوت شروع بازی را می‌زند تا پایان بازی کارش را به نحوی شایسته انجام دهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901405

دیگر خبرها

  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت