Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن دچار مصدومیت شده، مصدومیتی که می‌تواند فصل را برایش به پایان برساند. 

مائورو ایکاردی را دوباره با پیراهن پاری سن ژرمن خواهیم دید؟

طرفداری ‌‌- کانال پلاس | قرار بود که مائورو ایکاردی از ابتدا برای پاری سن ژرمن مقابل آنژیه به میدان برود اما این بازیکن در گرم کردن پیش از بازی دچار مصدومیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارشات جدید می گویند که این مصدومیت احتمالا به معنای پایان فصل 22-2021 برای مهاجم آرژانتینی خواهد بود. با توجه به موقعیت و شرایط مائورو ایکاردی در باشگاه پاری سن ژرمن و حضور وی در لیست فروش پاریسی ها، احتمالا دیگر این مهاجم 29 ساله را در پارک دو پرنس و پیراهن تیم پاریسی مشاهده نخواهیم کرد. هر هر صورت باید صبر کرد و دید که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی چه رخ خواهد داد. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت علی پروین: پرویز قلیچ خانی و ناصر محمدخانی را هیچ وقت فراموش نمی کنم مهدی رحمتی: بعد از پنالتی تمیروف به افشین پیروانی گفتم اصلا چرا ما باید با شما بازی کنیم؟ تشکر خانواده رونالدو از حمایت هواداران لیورپول گری نویل: منچستریونایتد میلیون ها کیلومتر از لیورپول عقب است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مائورو ایکاردی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا که در ابتدای فصل و به صورت قرضی و به مدت یک فصل از بایرلورکوزن راهی رم شده بود، در پایان فصل باید این باشگاه را ترک کند.

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» در این باره نوشت: مهاجم ایرانی دوست دارد در تیم بماند و کادر فنی رم هم از عملکرد او رضایت دارند. سران باشگاه بایرلورکوزن برای انتقال دائمی آزمون به رم خواستار دریافت ۵/‌۱۲‬ میلیون یورو شده‌اند که با مخالفت مدیران رم همراه شده زیرا آنها معتقد هستند که برای یک بازیکن ذخیره و بالای ۳۰ سال نباید چنین رقمی را هزینه کنند.

مدیران باشگاه رم در همین خصوص به سران بایرلورکوزن گفته‌اند که حاضرند حداکثر ۷ میلیون یورو برای آزمون هزینه کنند تا قرارداد او با این باشگاه دائمی شود.

لازم به ذکر است که کادر فنی بایرلورکوزن خواستار حضور آزمون در این تیم نیست و باید دید سرنوشت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان فصل چه خواهد شد.

کد خبر 6097085

دیگر خبرها

  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم