Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل یوونتوس هم هر گونه احتمال بازگشت دل پیرو به این تیم را تکذیب کرد. 

اخیرا شایعات زیادی در مورد بازگشت الساندرو دل پیرو به یوونتوس به عنوان مدیر یا حتی رئیس مطرح شده است. مائوریتزیو آریوابنه در گفتگو با اسکای در این مورد گفت:

حضور دل پیرو قطعا مشکلی ندارد. دل پیرو و بچه ها از آکادمی او مهمان ما بودند و به نظر ما کاملا حرکت درستی بود که او فرصت دیدار با هوادارانش را داشته باشد و به ابراز علاقه آنها پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دل پیرو نماد یوونتوس است؛ نه بیشتر و نه کمتر. 

دل پیرو مسئول آکادمی یوونتوس در لوس آنجلس آمریکا است. دوشان ولاهوویچ نسبت به نیم فصل اول حضورش در فیورنتینا، در یوونتوس کمتر گلزنی کرده و آریوابنه در این مورد گفت:

دوشان بازیکن بزرگی است و گل هایش این را نشان می دهد. واضح است لحظه ای که پیراهن یوونتوس را بپوشید، سنگینی بیشتری حس می کنید. من بارها طی هفته های اخیر با او صحبت کرده ام. دوشان بسیار مصمم، با انگیزه و با اعتماد به نفس است. بنابراین اگر ناراضی بود، چیزی می گفت. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت علی پروین: پرویز قلیچ خانی و ناصر محمدخانی را هیچ وقت فراموش نمی کنم مهدی رحمتی: بعد از پنالتی تمیروف به افشین پیروانی گفتم اصلا چرا ما باید با شما بازی کنیم؟ تشکر خانواده رونالدو از حمایت هواداران لیورپول گری نویل: منچستریونایتد میلیون ها کیلومتر از لیورپول عقب است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دل پیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • محل دفن افلاطون کشف شد | رمزگشایی طومارهای باستانی از طریق هوش موصنوعی