Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکاس وازکز همچنان مهره ای گره گشا در ترکیب رئال مادرید است.

در جریان پیروزی 3-1 رئال مادرید مقابل اوساسونا در ورزشگاه ال سادار، لوکاس وازکز زننده گل سوم تیمش بود. به این ترتیب در صورتی که بارسلونا مقابل رئال سوسیداد پیروز نشود، رئال مادرید می تواند با کسب پیروزی خانگی مقابل اسپانیول، قهرمانی خود را مسجل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، لوکاس وازکز در پایان بازی گفت:

بازی در این ورزشگاه بسیار سخت است و آنها همیشه کار را سخت می کنند. ما بسیار منظم ظاهر شدیم و برای کسب پیروزی جنگیدیم و موفق شدیم. دو پنالتی می توانست خیال ما را راحت کند اما امشب آنطور که می خواستیم نشد. موفق به کسب پیروزی شدیم، که برای ما مهم همین بود. صدرنشین مانده ایم و مصمم هستیم که هر چه زودتر قهرمانی لالیگا را مسجل کنیم. از گلزنی خوشحالم، و از اینکه به تیم کمک کرده و بازی کرده ام، حس بسیار خاصی دارم.

داوید آلابا

نمی دانیم حال او چطور است. هنوز خیلی زود است، فکر می کنم فردا تحت آزمایش قرار خواهد گرفت و فقط امیدواریم که مشکل او جدی نباشد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت علی پروین: پرویز قلیچ خانی و ناصر محمدخانی را هیچ وقت فراموش نمی کنم مهدی رحمتی: بعد از پنالتی تمیروف به افشین پیروانی گفتم اصلا چرا ما باید با شما بازی کنیم؟ تشکر خانواده رونالدو از حمایت هواداران لیورپول گری نویل: منچستریونایتد میلیون ها کیلومتر از لیورپول عقب است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لوکاس وازکز رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد تیمش تنها با هدف پیروزی مقابل پرسپولیس وارد زمین شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یونس اکبرپور پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر به بازی برگشتیم و حق‌مان واقعاً برد بود.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی گفت: من به شخصه تا لحظه آخر امید داشتم. خدا هم به تلاش همه بچه‌ها نگاه کرد و موقعیت ها تبدیل به گل شد و توانستیم پیروز شویم.

بازیکن آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که مجتبی حسینی در بین نیمه چه صحبتی با بازیکنان داشت، عنوان کرد: حسینی نکات فنی را گفت و بچه‌ها را تشویق کرد. ما آمده بودیم که بازی را ببریم و واقعاً تیم برتر میدان بودیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم