Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های فوتبال اروپا امشب در کشور‌های انگلیس، اسپانیا و پرتغال برگزار خواهد شد.

در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال، پورتو از ساعت ۲۳:۴۵ امشب میزبان اسپورتینگ لیسبون است.

چند روز پیش سایت رسمی باشگاه اسپورتینگ لیسبون با انتشار گزارشی به مهدی طارمی توهین کرد. پس از این اقدام هواداران پورتو به حمایت از مهاجم ایرانی تیمشان پرداختند و عکس او با تاج پادشاهی را روی لوگوی اسپورتینگ لیسبون قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت ۲ تیم یکی از مهم‌ترین تقابل‌های فوتبال اروپا است، رویارویی طارمی با تیمی که قبلا پیشنهادش را رد کرده بود و چندی بعد در سایت آن باشگاه مورد توهین قرار گرفت نیز جذابیت‌های این بازی را دو چندان می کند.

لیگ برتر انگلیس

در هفته سی ام مسابقلت لیگ برتر انگلیس برنلی میزبان ساوتهمپتون است.

در ۱۰ تقابل قبلی ۲ تیم، ۴ پیروزی سهم برنلی بوده، ساوتهمپتون ۲ بار به برتری رسیده و ۴ بازی نیز با تساوی خاتمه یافته است.

در حال حاضر ساوتهمپتون با ۳۹ امتیاز در رده دوازدهم ایستاده است اما برنلی شرایط خوبی را در جدول تجربه نمی‌کند و با ۲۵ امتیاز در رده هجدهم قرار دارد.

شاگردان جکسون برای فرار از منطقه سقوط باید در این دیدار خانگی به پیروزی برسند.

این بازی ساعت ۲۳:۱۵ برگزار می‌شود.

لالیگای اسپانیا

در هفته سی و سوم لالیگا، تیم رده سومی سویا میهمان لوانته است که با ۲۵ امتیاز در رده نوزدهم قرار دارد.

شاگردان لوپتگی با ۶۰ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به لوانته در رده سوم ایستاده اند. آن ها با برتری مقابل لوانته  به شرط لغزش بارسلونا می‌توانند به رده دوم برگردند.

برنامه بازی‌های امشب لالیگا

اسپانیول - رایو وایکانو ۲۱:۳۰
لوانته - سویا ۲۱:۳۰
کادیز - اتلتیک بیلبائو ۲۲:۳۰

همچنین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق نیز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

اولسان هیوندای - گوانگژو ۱۳:۳۰
شاندونگ تایشان - هوم یونایتد ۱۵:۳۰
پاتوم تایلند - سرس نگروس فیلیپین ۱۵:۳۰
تگو - اوراوا ردز ۱۸:۳۰
ملبورن سیتی - چونام دراگونز ۱۸:۳۰
کاوازاکی - جوهر دارالتعظیم ۱۸:۳۰

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پورتو مهدی طارمی لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال هوادار و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین و از ساعت ۱۷ رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود هوادار به پایان رسید.

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، امین پورعلی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی (۷۸- محمد میری)، مهدی گودرزی، محسن سفیدچقایی، بابک مرادی (۷۰- مهرشاد عبدالهی)، داریوش شجاعیان (۷۰- فرهاد زاوشی)، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، مصطفی ناییج‌پور، عرفان قهرمانی، علی یوسف هاشم، طالب ریکانی، مصطفی احمدی (۷۳- محمدصادق بارانی)، تراوالی بوباکار (۴۵- حسین شنانی)، یوسف کی‌شمس (۵۵- رحیم آلبوغبیش)، میثم تهی‌دست، فرشاد محمدی مهر و امیرمحمد پناهی (۷۳- فرزین معامله گری)

شروع خوب صنعت نفت

بازیکنان صنعت نفت که برای بقا در لیگ برتر محکوم به کسب پیروزی در دیدارهای باقی مانده خود هستند، خیلی زود و در دقیقه ۱۹ روی اشتباه علیرضا حقیقی، به سود طلایی پوشان پنالتی اعلام شد که طالب ریکانی پشت توپ ایستاد و توانست با ضربه‌ای زیبا گل اول بازی را برای صنعت نفت به ثمر برساند.

کامبک هوادار در نیمه اول

پس از دریافت گل اول، بازیکنان هوادار به سمت دروازه صنعت نفت حمله ور شدند و در دقیقه ۲۵ و بیرون از محوطه جریمه برای این تیم ضربه آزاد شکل گرفت که داریوش شجاعیان در ادامه روند گلزنی خود در لیگ برتر توپ را به گوشه دروازه فرستاد و بازی را به تساوی کشاند. تنها ۳ دقیقه پس از گل اول، بازیکنان هوادار بار دیگر به سمت دروازه صنعت نفت نزدیک شدند و روی پاس امین قاسمی نژاد، کریم اسلامی صاحب توپ شد و توانست گل دوم را برای هوادار وارد دروازه صنعت نفت کند.

بازی کِسِل کننده دو تیم در نیمه دوم

بر خلاف نیمه اول دو تیم در نیمه دوم میلی برای نزدیک شدن به دروازه یکدیگر نداشتند و بازی با همان نتیجه دو بر یک به سود هوادار به پایان رسید. با این نتیجه هوادار ۲۸ امتیازی و در رده یازدهم جدول قرار گرفت و تیم صنعت نفت هم با ۱۶ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

کد خبر 6094524

دیگر خبرها

  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • فرار رئال از جهنم آلیانز؛ همه چیز به اسپانیا کشیده شد
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!