Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد عملکرد دو تیم فولاد و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: آرزوی قلبی من این است که این دو تیم که نماینده کشورمان هستند در آسیا موفق و پیروز شوند و حتی به فینال برسند اما اگر بخواهیم بر مبنای واقعیت صحبت کنیم باید بگوییم که سال هاست در فوتبال باشگاهی آسیا دیگر نمی‌توانیم حرف اول را به طور کامل در این قاره بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس یکبار با گل محمدی و یکبار هم با برانکو تا فینال لیگ قهرمانان پیش رفتند اما هر دو بار ناکام شد. واقعیت این است که در عرصه فوتبال باشگاهی ضعیف‌ شده‌ایم.

 

وی افزود: پرسپولیس و استقلال تیم‌های اول و دوم کشورمان محسوب می شوند و سپاهان و فولاد تیم‌های سوم و چهارم هستند اما اکنون سرخابی‌ها حتی اجازه حضور در آسیا پیدا نکردند و فولاد و سپاهان هم به نظرم بازی‌هایشان در لیگ قهرمانان چنگی به دل نزد. اینکه شما به تیم عربی یک گل بزنید و سپس به دفاع بروید و از آن گل محافظت کنید خیلی مورد پسندم نیست. البته اشکالات فوتبال را خواهشا به گردن مربیان نیندازید.

 

مربی اسبق پرسپولیس با اشاره به اشکالات فوتبال کشور در زمینه استعدادیابی عنوان کرد: مدت‌هاست دیگر در فوتبال ما مربیان به دلخواه خود بازیکنان را انتخاب نمی‌کنند و این دلال‌ها هستند که بازیکنان را معرفی می‌کنند. چرخه استعدادیابی فوتبال کشورمان نیست و نابود شده است. قلعه‌نویی‌، پنجعلی، نامجو مطلق، علی کریمی و ... را چه کسانی کشف کردند و پرورش دادند. چه کسی علی کریمی بازیکنی ناشناخته را به پرسپولیس آورد؟ قلعه‌نویی چطور از محله نازی آباد تبدیل به بازیکنی شاخص و ستاره شد؟ متاسفانه اکنون از این چهار باشگاه اول کشورمان یعنی استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد نمی‌توانید به اندازه یک تیم ملی بازیکن انتخاب کنید! در گذشته اما شرایط این گونه نبود.

ابراهیمی با اشاره به فینالیست‌های جام حذفی گفت: آلومینیوم اراک و نساجی با شایستگی و انجام بازی خوب به فینال جام حذفی رسیدند این خود گویایی همه چیز در فوتبال  باشگاهی ماست. چرا تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس  خالی از ستاره‌های تاثیرگذار شده‌اند؟! اگر لژیونرها را از تیم ملی کنار بگذاریم این تیم‌ها چند بازیکن در تیم ملی دارند؟

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ابراهیمی ناصر لیگ قهرمانان نساجی فولاد فینال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم

به گزارش "ورزش سه"،  اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس در پایان بازی با سپاهان در کنفرانس خبری گفت: قبل از اینکه بخواهم درمورد بازی صحبت کنم از همه طرفدارانی که آمدند، به ما انرژی دادند، کمک‌مان کردند با این رابطه نزدیک بین بازیکنان، تیم و هوادارن به ما خیلی کمک کردند در شرایط سخت مخصوصا این بازی که شرایطی برای استفاده داشتیم خیلی کمک‌مان کردند، تشکر کنم.

ویدئو: 331645

اوسمار ادامه داد: همه می‌دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت. بازی‌ای که جزییات خیلی کوچک شرایطش را عوض می‌کند. یک شانس خیلی خوب که مهدی ترابی داشت و یک شانس خوب برای سپاهان بود که ما در لحظات آخر بازی یک بازیکن کمتر داشتیم.

او در مورد ناکامی در رسیدن به صدر افزود: امروز شانس خوبی داشتیم که به صدر جدول برویم و اختلاف امتیاز ایجاد بکنیم اما ۵ بازی دیگر مانده و ما تا آخرش می‌جنگیم تا پرسپولیس را به آنچه که حقش است برسانیم. فوتبال استراتژی‌های زیادی دارد و همین فوتبال را جالب می‌کند. با روش‌های مختلف می‌شود بازی کرد و مثل بازی امروز یارگیری‌های من تو من، گرفتن یار و خطاهایی که انجام می‌شود جزو شرایط بازی است که کمی از سرعت بازی کم می‌کند. داخل بازی تقریبا توانستیم بازی را در وسط زمین و زمین سپاهان کنترل کنیم. پاس آخر و جزییات ریزی که می‌توانست بازی را تمام کند و ما را به گل برساند متاسفانه نشد و نشد که به گل برسیم.

او در مورد ناکامی در گلزنی تیمش و نتیجه بازی تراکتور-استقلال گفت: ما برنامه این را داشتم که جلو برویم و حمله کنیم تا گل بزنیم. شانس‌هایی هم داشتیم اما نشد که استفاده کنیم و به چیزی که می‌خواهیم برسیم. بازی‌های بزرگ اینطوری هستند. مثلا بازی با سپاهان، تراکتور و استقلال سخت هستند و به نتیجه رسیدن سخت است. ما اصلا به نتیجه بازی تراکتور نگاه نمی‌کردیم و به دنبال امتیاز گرفتن برای خودمان بودیم. پرس کردن در زمین سپاهان نشان می‌دهد چقدر میل به گلزنی داشتیم.

دیگر خبرها

  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد