Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت نجات ملی یمن از موافقت سازمان ملل با از سرگیری پرواز‌ها در فرودگاه بین‌المللی صنعا پس از وقفه‌ای ۶ ساله خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دولت نجات ملی یمن از موافقت سازمان ملل با ازسرگیری پرواز‌ها در فرودگاه بین‌المللی صنعا پس از وقفه‌ای ۶ ساله خبر داد.

مازن غانم، سخنگوی رسمی سازمان هواپیمایی در صنعا گفت: سازمان ملل به وزارت امور خارجه دولت نجات ملی ابلاغ کرد که با برقراری نخستین پرواز تجاری از فرودگاه بین‌المللی صنعا به فرودگاه ملکه علیاء اردن موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این پرواز یکشنبه ۲۴ آوریل ساعت ۸ صبح به وقت محلی انجام خواهد شد.

خبرگزاری سبأ نیز گزارش داد که سازمان هواپیمایی یمن از امروز اقدامات مربوط به رزرو بلیط این پرواز را آغاز خواهد کرد و اولویت با بیماران خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صنعاء فرودگاه یمن دولت نجات ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی قرار است از امروز پنج نوبت پرواز فوق العاده، از تهران به بجنورد و برعکس برقرار شود.

به گفته قدمگاهی مدیر فرودگاه بجنورد با پرواز هواپیمای ای تی آر ۷۲ ایران ایر و فوکر ۱۰۰ ایران ایر، از تهران به مقصد بجنورد آغاز می شود. این پروازها با توجه به حضور تجاز استان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور صورت می گیرد.

این نمایشگاه امروز در تهران گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • (عکس) لاشخورهایی که آن‌قدر مست کرده‌اند که توان پرواز ندارند!
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳