Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،«خداداد کاشفی» شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به  دستاوردهای سفر رییس جمهور به استان البرز افزود:   اختصاص مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای احداث بندهای خاکی تغذیه مصنوعی و اختصاص هشت میلیاردتومان برای تکمیل ۲ خانه جوان در فردیس و کرج  از دیگر دستاوردهای این سفر بابرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برای تکمیل  و  تجهیز بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی دولتی در حال ساخت فردیس ۶۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

کاشفی اظهار داشت: همچنین اعتباری هم در بخش امور خانواده و بانوان اختصاص یافته که سهم فردیس در این اعتبار مشخص نیست.

فرماندار فردیس با بیان اینکه وزیر بهداشت به نمایندگی از رییس جمهور به فردیس سفر کردند و از نزدیک با کمبود مشکلات این شهرستان آشنا شدند، گفت: دکتر عین اللهی پس از بازدید  از شهرستان فردیس مشکلات این شهرستان را به رییس جمهور گزارش کردند.

وی از ارسال حدود ۶۳ نامه  در خصوص مطالبات کلان فردیس در حوزه های مختلف از جمله راه و شهرسازی،فرهنگ و ارشاد،ورزش و امثال آن به رییس جمهور اشاره کرد و بیان داشت:  نماینده فرمانداری فردیس  اکنون پیگیر این نامه ها است.

کاشفی در خصوص اولویت اصلی و دغدغه برای مشکلات فردیس افزود: در ابتدا با برنامه ریزی مدون باید مسایل و مشکلات را  احصاء و سپس برای آنها  راهکار ارائه شود؛ تمام 

 دستگاهها را موظف کردیم در قدم اول بانک اطلاعاتی جامع  فردیس را تشکیل و سپس به موضوعات مختلف جغرافیای طبیعی، انسانی، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی ، اقتصادی و عمرانی پرداخته می شود.

وی افزود: بعد ازاینکه مسایل و مشکلات فردیس احصا شد و دستگاهها می توانند سه پیشنهاد کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه دهند؛ برنامه کوتاه مدت با همین وضعیت موجود و امکاناتی که وجود دارد چه اقدامی انجام دهیم تا خدمات بهتری ارائه دهیم.

وی گفت: اولویت اول تکمیل  بیمارستان،  احداث مدرسه،  مرکز بهداشت، دانشگاه و پارک است زیرا  این شهرستان در بخش سرانه ها خیلی عقب است .

فرماندار فردیس اظهار داشت: فردیس با مهاجرپذیری بالا ، جمعیت آن روز به روز در حال افزایش است ، اکنون جمعیت فردیس از جمعیت ۶  استان بالاتر است.

کاشفی افزود: ۸۵ درصد دستگاههای دولتی در شهرستان فردیس ساختار ندارند.

فرمانداری فردیس بیان داشت :  از نهادهای مردمی و نخبگان انتظار می رود در احصاء مشکلات یاری کنند و راهکار ارائه دهن.

شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

رییس جمهور و اعضای هیات دولت ۱۸ فروردین ماه امسال به البرز سفر کردند.

برچسب‌ها البرز فردیس نشست خبری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس نشست خبری البرز فردیس نشست خبری رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار و خطرناک این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ "کامران ملکی"   در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 11 مرکزی شهرستان فردیس و اعلام شکایت مبنی بر اینک شاکی و پدرش در یکی از خیابان های فردیس در حال تردد بوده‌اند که توسط چند نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: در روزهای بعد نیز چندین نفر از شهروندان به کلانتری مرکزی فردیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی را مطرح که با توجه به حساسیت موضوع و افزایش احساس ناامنی بین شهروندان، تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان پرونده شدند که پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی متهم دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه هر 2 متهم دستگیر شده پس از معرفی به دستگاه قضائی روانه زندان شدند، اظهار داشت: این افراد از اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناک شهرستان بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان گفت: امنیت شهروندان خط قرمر پلیس است و با سلب کنندگان آرامش و آسایش مردم بدون مماشات برخورد خواهیم کرد.

 انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر