Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه خراسان نوشت:  یـکـی از شـخـصـیـت‌هـای مـحـبـوب مجموعه «مـهـمـونـی» کــه از هـمـان ابــتــدا مـــورد توجه مخاطبان قـرار گرفت، کاراکتر «بچه» است. عـلاوه بر ظاهر دوست‌داشتنی و ویژگی‌های رفتاری جالب و معنادار او به عنوان یک کودک کار که سهم زیادی در جذابیت «بچه» دارد، این صدای بامزه و لحن ویژه هوتن شکیباست که به خوبی به ایـن شخصیت جـان بخشیده و کاملا بــا چـهـره او هماهنگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موفقیت شکیبا در سینما، ایـــن روزهــــا در نمایش خانگی و با «مهمونی» ایــرج طهماسب ادامـه پیدا کرده است.

صـــداپـــیـــشـــه نه چندان آشنای «کلاه قرمزی»

هوتن شکیبا همزمان با بازیگری، فعالیت خود را در زمینه صداپیشگی نیز دنبال کرد و در همان سال‌های آغاز فعالیت رسمی‌اش در سینما، به عنوان صداپیشه با مجموعه «کـلاه قرمزی» همکاری داشــت. او در این مجموعه به جای یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های آن یعنی «دیبی» صحبت می‌کرد و از سال ۹۳ در سه فصل پایانی «کلاه قرمزی» حضور داشت.

هوتن شکیبا در سال‌های ۹۳ و ۹۴ در مقایسه با امروز جایگاه متفاوتی در سینما داشت. هرچند که او به عنوان بازیگر باتجربه تئاتر نزد عـده‌ای از مخاطبان شناخته شده بود اما طبیعتا عموم مردم و به ویژه مخاطبان تلویزیون شناخت زیــادی از صداپیشه «دیبی» نداشتند تا این که شکیبا سال ۹۵ در سریال «لیسانسه‌ها» درخشید و توجهات را به خود معطوف کرد. این بازیگر در سینما نیز با فیلم «شبی که ماه کامل شد» محبوبیت و شهرت بیشتری به دسـت آورد و از سال ۹۷ به عنوان ستاره سینما جایگاه خودش را تثبیت کرد.

مـیـزبـان پرافتخار «مهمونی»

هـــوتـــن شــکــیــبــا ایـــن روزهـــا در اوج دوران محبوبیت و موفقیت خــــود بــــار دیـــگـــر با ایـرج طهماسب همکاری داشته و به عنوان صداپیشه در نمایش خانگی حضور پیدا کــرده اســت. او اکـنـون در روزگـــاری کـه سه فصل سریال پرمخاطب «لیسانسه‌ها» را در کارنامه دارد، با «شبی که مـاه کامل شد»، «ابـلـق»، «تـی تـی» و «ملاقات خصوصی» در دوره سی‌وهفتم، سی‌ونهم و چهلم جشنواره فجر حضور پرسروصدایی داشته و تحسین بسیاری از مخاطبان و منتقدان را برانگیخته، با کارنامه‌ای موفق در سینما و تلویزیون در جمع میزبانان «مهمونی» حضور دارد.

حالا نام او برای مخاطب، نام کاملا آشنایی است که مـورد توجه ویـژه مخاطب اسـت. فـارغ از جایگاه او در سینما و کارنامه‌اش، هوتن شکیبا در «مهمونی» با دوبله صــدای متفاوتی که به سختی از صـدای خـودش قابل تشخیص است، موفق شده به عنوان «صداپیشه» نیز بار دیگر توانایی‌اش را به رخ بکشد.

او در لحظات مختلف به تناسب دیالوگ‌ها حس صدای ایـن شخصیت را از معصومیت به خشم، از مظلوم‌نمایی به شــادی، از خشم به آرامـش تغییر می‌دهد و کاملا روی لحن خود مسلط است. شکیبا در این مجموعه به جای شخصیت «شاباش» نیز دیالوگ می‌گوید اما شخصیت «بـچـه» و صـــدای او بیشتر مـــورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

کد خبر 671384 برچسب‌ها ایرج طهماسب بازیگران سینما و تلویزیون ایران نمايش خانگي

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایرج طهماسب بازیگران سینما و تلویزیون ایران نمايش خانگي هوتن شکیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید

آفتاب‌‌نیوز :

طبق برخی اخبار جدایی بازیگر نقش بهتاش قطعی است. آن‌چه عنوان می‌شود، اما ربطی به سرشلوغی او ندارد. اصلا، مساله ساخت سری هفتم «پایتخت» امری تازه نیست که بازیگران نتوانند برنامه خود را هماهنگ کنند.

تصمیم افشاری هر چه هست، محترم. صرفا محض یادآوری می‌گوییم که او با سریال «پایتخت» صاحب شهرت و محبوبیت شد و استعداد کمدی‌اش به طور کامل بر همگان آشکار گشت. آیا جدایی او از این سریال، «اخلاقی» است؟

این ماجرا یادمان انداخت که هوتن شکیبا، سال ۹۷ برای «شبی که ماه کامل شد» سیمرغ گرفت. آن زمان، خیلی‌ها گمان می‌کردند دیگر در «لیسانسه‌ها» بازی نخواهد کرد. شکیبا، اما به سریالی که با آن مشهور شده بود، وفادار ماند و اتفاقا کاراکتر حبیب در «فوق لیسانسه‌ها» ویژه‌تر از همیشه شد. این را هم بدانیم که او نوروز امسال با صداپیشگی «مهمانی» به تلویزیون بازگشت.

در مثالی دیگر می‌توان از پژمان جمشیدی نام برد که با سریال تلویزیونی «پژمان» به شهرت در عرصه بازیگری رسید. او در سینما سرشلوغ است، اما این اتفاق را بهانه‌ای برای عدم همکاری با فصل چهارم «زیرخاکی» نکرد. جمشیدی پیش از پخش این سریال نوروزی گفته بود که برای خوشی دل مردم با تلویزیون همکاری کرده است.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید
  • سرآسیاب قدیمی ترین حسینیه محله کن
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!
  • استوری تلخ هوتن شکیبا که داغِ نبودِ آتیلا پسیانی را تازه کرد
  • تکیه خاتون‌آبادی، نقش جهانی کوچک در دل تخت فولاد
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج