Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@22:48:56 GMT

ماجرای نماز جماعت حاج قاسم در خانه شهید شیروانیان

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۰۶۸۰

ماجرای نماز جماعت حاج قاسم در خانه شهید شیروانیان

فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب‌الزمان (عج) همراه با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از اعضای شورای فرماندهی با خانواده شهید مدافع حرم ابوالفضل شیروانیان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ پاسدار کوروش بیگی در این دیدار با بیان خاطراتی از مجاهدت‌های شهید ابوالفضل شیروانیان گفت: شهدای مدافع حرم قدم بزرگی در تأمین امنیت ملی برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهید شیروانیان در مأموریت‌ها با روحیه جهادی وارد عمل می‌شد و امروز هم‌رزمان او در نقاط مختلف مرزی در راستای امنیت پایدار تلاش چشم‌گیری دارند و خوشحالیم که از شمال‌غرب تا جنوب‌شرق در خصوص عمران و آبادانی مرزها و محرومیت زدایی با وجود رزمندگان متخصص و متعهد نقشی بی‌بدیل ایفا کرده‌ایم.

فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب‌الزمان (عج) ادامه داد: هر چند که یادگاران دفاع مقدس دیگر در یگان شاغل نیستند، ولی روح ایثار و شهادت در رزمندگان سنگر ساز بی سنگر قابل مشاهده است که شهید ابوالفضل نمونه بارزی از این رزمندگان بود.

سردار شیروانیان، پدر شهید نیز ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری این دیدار به ذکر خاطراتی از شهید پرداخت. وی به حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در منزل خود بعد از شهادت ابوالفضل اشاره کرد و گفت: در ایامی که داغدار پسرم بودیم، حضور سردار دل‌ها چنان آرامشی به ما داد که قابل تصور نیست‌.

پدر شهید در ادامه به ماجرای برگزاری نماز جماعت در منزل خود با حضور شهید سلیمانی اشاره کرد.

به گزارش ایمنا، شهید ابوالفضل شیروانیان، در ۲۳ آذر ۱۳۹۲ در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. از این شهید یک پسر به یادگار مانده است.

کد خبر 569967

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهید حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی سردار دل ها شهدای مدافع حرم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران

همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام که در عملیات کربلای۵ و عاشورا به فیض شهادت نائل شدند؛ با حضور عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی استان قم و زائران و منتظران برگزار و روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد.

پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، در خاک مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229157

دیگر خبرها

  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • این شهید حتی موقع به‌ دنیا آمدن فرزندش هم حاضر نشد به خانه برگردد!
  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون شنبه
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)