Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش در مطلب ارسالی پنجشنبه از زبان رئیس شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی این دانشکده اعلام کرد: این مبلغ با هماهنگی فرد نیک‌اندیش، صرف خرید یک دستگاه ماشین پیشرفته بیهوشی شده است.

جواد محقق تصریح کرد: این دستگاه ماشین پیشرفته و به روز ساخت کشور آلمان است که در اتاق های عمل بیمارستان کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ نیک اندیش گراشی اسفندماه سال گذشته نیز یک دستگاه رادیوتراپی به ارزش ۲ میلیون و ۳۱۷ هزار یورو برای این بیمارستان خریداری کردند.

همچنین در تاریخ ۱۰ فروردین سال ۱۴۰۱ نیز دانشکده علوم پزشکی گراش در خبری اعلام کرد که ساختمان همراه سرای بیمار بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) با هزینه ای افزون بر ۳۰ میلیارد ریال و باز هم با مشارکت و کمک یک خانواده نیک اندیشی گراشی تکمیل و به بهره برداری رسید.

مساحت زیربنای این ساختمان یکهزار و ۲۰۰ متر مربع و در دو طبقه است و شامل ۲۰ سوئیت، ۶ سالن، نمازخانه و اتاق نگهبانی است که البته مبلغ هفت میلیارد ریال هم از سوی دولت برای تجهیز این همراه سرا هزینه شده است.

نقش و ردپای خیرین منطقه جنوب فارس در هر عرصه و صحنه ای که ضرورت حمایت و پشتیبانی های مردمی وجود داشته به وضوح پیدا است؛ البته حوزه درمان و سلامت یکی از صحنه ها و بخش های مورد توجه جدی برای ورود خیرین و پشتیبانی آنها در این خطه از کشورمان و به ویژه شهرستان گراش بوده است.

تاکنون میلیارد ها تومان از سوی خیرین گراشی در ساخت و تجهیز پروزه های مربوط به حوزه سلامت و ارتقای سطح کیفی خدمات درسطح مراکز درمانی و به ویژه بیمارستان امیرالمونین علی (ع) گراش هزینه شده است. 

شهرستان گراش در فاصله حدود ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز واقع است.

برچسب‌ها گراش کمک های مردمی لارستان بهداشت و سلامت فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گراش کمک های مردمی لارستان گراش کمک های مردمی لارستان بهداشت و سلامت فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه روحانی به جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، خواستار حفظ کرامت مردم در عرصه اجتماعی در کنار حل مشکلات معیشتی آن‌ها شد و گفت: دو نمونه اصلی حکومت اسلامی، حکومت پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) و مولا امیرالمؤمنین(ع) است؛ باید ببینیم در امر به معروف و نهی از منکر سیره آن بزرگان چه بود؟ قرآن در بحث حجاب از نگاه افراد شروع می‌کند. امیرالمؤمنین نه تنها زن بی‌حجابی که از کنار جمع یارانش عبور کرد را تنبیه نکرد بلکه به دیگران گفت چرا به او نگاه می‌کنند؟

وی گفت: باید بررسی کرد که دستگاه‌های فرهنگی و صداوسیما در طول ۴۵ سال گذشته توانستند دین‌داری مردم را بیشتر کنند؟ واقعاً کار پلیس این‌گونه نهی از منکر است و تعلیم این کار را دیده‌اند؟ امروز سر ساخت مسجد دعوا می‌کنند درحالیکه اول باید نمازخوان تربیت کرد، اگر نمازخوان بیشتر شد، آن‌ها خودشان مسجد درست می‌کنند. در مقولات اجتماعی کرامت و حیثیت مردم را باید حفظ کنیم. مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟ وقتی انقلاب شد بسیاری از زنان باحجاب شدند و حتی چادر به سر کردند

دیگر خبرها

  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • کنایه روحانی به جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی