Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن ملکی‌زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام شهرستان‌های استان در شرایط زرد کرونایی قرار دارند و وضعیت ابتلا و بستری در بخش کرونایی استان بوشهر رو به بهبود است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر بیان کرد: تزریق واکسن کرونا در مصون ماندن از ابتلا به کرونا بسیار مهم است؛ در حال حاضر ۳۶ درصد جامعه هدف نوبت سوم واکسن کرونا تزریق کرده‌اند که نیاز است این میزان افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر عنوان کرد: این استان ۱۲ روز پیاپی بدون فوتی بیماران کرونایی پشت سر گذاشته است.

وی گفت: تعداد بیماران بستری در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان ۵۸ نفر است که این تعداد بیمار کرونایی نسبت به هفته گذشته کاهش یافته و این سیر نزولی ادامه دارد.

ملکی‌زاده توضیح داد: در شبانه‌روز گذشته ۲۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند؛ در حال حاضر ۱۰ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند که حال شش نفر از آن‌ها وخیم است.

این مقام مسؤول اظهار کرد: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۳۸ بیمار بخش کرونایی با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۱۲ مورد به کرونا قطعی بوده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲ هزار و ۱۵۳ بیمار در استان به علت ابتلای به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند و ۱۰۴ هزار و ۲۴۴ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر حسن ملکی زاده آمار فوتی بیمارستان های استان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

وی افزود: واکسن روتاویروس در سنین ۲، ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود.

عرشی گفت: واکسیناسیون روتاویروس سالانه حداقل از ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.

وی گفت: این واکسن نیز در سنین ۲، ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

کد خبر 6090502 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور