Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@16:14:47 GMT

قهرمانی یکصد هزار نفری آبی‌ها

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۰۹۲۵

قهرمانی یکصد هزار نفری آبی‌ها

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اول اردیبهشت ماه یادآور اولین قهرمانی آبی پوشان در لیگ برتر فوتبال ایران در سال۱۳۸۷ است. قلعه نویی با برنامه‌ای سه ساله موفق شد تیمی را بسازد که چشم نواز بازی می‌کرد و در نهایت محمود فکری کاپیتان استقلال جام قهرمانی را بالا برد.

از نکات قابل توجه آبی‌پوشان در این فصل حضور بازیکنانی بود که در حال حاضر به عنوان مربی سکاندار تیم های لیگ برتر هستند و سابقه هدایت آبی پوشان را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره های بی بدیل آن روزهای ایران همچون علیرضا نیکبخت واحدی، مجتبی جباری، سیاوش اکبرپور  در کنار بازیکنانی با تجربه‌ای چون محمود فکری و علیرضا منصوریان و دروازبان آماده‌ای چون وحید طالب لو ترکیبی را تشکیل داده بودند که آزادی و سایر ورزشگاه های ایران را به آتش می کشیدند. رضا عنایتی آقای گل فوتبال ایران نیز فصل بی نظیری را پشت سر گذاشت، هرچند هرگز نتوانست به حق خود در تیم ملی برسد.

بااین حال استقلال در آخرین روز از پنجمین دوره لیگ برتر  برق شیراز را در خانه چهارتایی کرد تا در مقابل دیدگان بیش از ۱۰۰ هزار هوادار، جشن قهرمانی به پا کند.

موفقیتی که پایه گذار استقلالی شد که اگر رها نمی شد یقینا رکورد قهرمانی لیگ را زوتر از هر تیمی از آن خود می کرد.

حسن صانعی پور

هومن جعفری کد خبر: 1137577 برچسب‌ها فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟

آفتاب‌‌نیوز :

سهمیه ایران در این فصل از رقابت‌های لیگ نخبگات آسیا ۱+۲ خواهد بود. از همین‌رو تیم‌های اول و دوم این فصل از لیگ برتر می‌توانند سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند.

شایعاتی مبنی بر اینکه سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان در اختیار تیم سوم لیگ‌برتر قرار می‌گیرد و قهرمان جام حذفی به سطح دوم لیگ قهرمانان صعود می‌کند شنیده می‌شد، اما مسعود روشنک مسئول جام حذفی فوتبال ایران بعد از قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها به صورت رسمی اعلام کرد که قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌اف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

با این تفاسیر تیم سوم لیگ برتر فوتبال به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)