Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@12:26:07 GMT

فروشندگان سکه دست به دعا شوند!

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۰۹۳۱

فروشندگان سکه دست به دعا شوند!

برخی از تحلیلگران معتقدند سکه در صورتی می‌تواند رشد کند که نرخ دلار بالای محدوده ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت شود و نرخ اونس طلا هم مرز ۱۹۵۰ دلار را از دست ندهد. قیمت سکه روز گذشته به روند کاهشی خود ادامه داد. فلز گران بهای داخلی روز سه شنبه ۱۳۰ هزار تومان و دیروز ۳۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افت نرخ سکه در روز چهارشنبه در حالی اتفاق افتاد که نرخ دلار صعود کرد و توانست به مرز مقاومتی ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان نزدیک شود.

حباب سکه بالای ۴ درصد
ارزش ذاتی سکه روز گذشته در محدوده ۱۲ میلیون و ۷۵۲ هزار تومان قرار داشت و حباب سکه بالای ۴ درصد بود. حباب سکه از نگاه بسیاری از معامله گران نشان می‌دهد که بازار با تقاضای مازاد روبه‌رو شده است.

این به آن معناست که احتمال وقوع نوسان غیرمنطقی در بازار سکه زیاد شده است. معامله گران معتقدند که حباب سکه بزرگ شده و همچنان ظرفیت افت در بازار فلز گران بهای داخلی وجود دارد.

سکه دست به دامن طلا و دلار
برخی از تحلیلگران معتقدند سکه در صورتی می‌تواند رشد کند که نرخ دلار بالای محدوده ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت شود و نرخ اونس طلا هم مرز ۱۹۵۰ دلار را از دست ندهد.

معامله گران می‌گویند دیروز تحرک قابل توجه خریداران و فروشندگان در بازار سکه نبود و بازار وارد فاز احتیاط شده بود. با وجود چنین جوی می‌توان احتمال داد که میزان نوسان سکه در روز جاری چندان زیاد نباشد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت سکه فلز گران بهای داخلی نرخ سکه دلار حباب سکه حباب سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 535 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 38 میلیون و 600 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 42 میلیون و 650 هزار تومان است.

آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت 12 امروز

 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 24 میلیون و 300 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 15 میلیون و 300 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 7 میلیون و 200 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 15 میلیون و 315 تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2317 دلار است.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد

 

در معاملات امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 376 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 491 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 342 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 66 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 266 تومان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟
  • بحران گرانی در اسرائیل؛ بنزین 2 دلار شد، مواد غذایی 20 درصد گران شد
  • بنزین برای پنجمین بار در اسرائیل گران شد
  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم
  • ویدیو/ سقوط موج ارز؛ کف بازار دلار چه خبر است؟
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!