Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، کلام‌الله صفری روز پنجشنبه در جمع مدیران مدارس ناحیه یک اردبیل اظهار کرد: دولت مردمی ، ولایی، عدالت‌محور و دلسوز آیت‌الله رئیسی درصدد برجسته کردن جایگاه آموزش و پرورش است و برای تحقق این امر تصمیماتی مانند رتبه بندی معلمان را اتخاذ کرده است.

وی ادامه داد: آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان پس از تایید نهایی تغییرات قابل‌توجهی به نفع فرهنگیان نسبت به لایحه قبلی داشته است و این آیین‌نامه جهت تصویب و اجرا به هیات دولت تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از مدیران مدارس استان خواست در اسرع وقت با کسب اطلاعات کافی و صحیح  از آیین‌نامه رتبه‌بندی، جلساتی را با محوریت بحث و روشنگری پیرامون این آیین‌نامه با معلمان تشکیل داده و با توضیح کامل معلمان را به صبوری تا زمان اجرای آن دعوت کنند.

برچسب‌ها مدارس رتبه بندی فرهنگيان اردبیل فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس رتبه بندی فرهنگيان اردبیل مدارس رتبه بندی فرهنگيان اردبیل فرهنگیان آیین نامه رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنگنا‌های اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند

سیدحامد عاملی در آیین تجلیل از معلمان پیشکسوت و بازنشسته اردبیل، کار معلمی را دارای قداست و شرافت خواند و گفت: قداست کار تعلیم و تربیت، به روز و مناسبت هفته معلم شرافت داده و آن را در میان مردم ارزشمند کرده است.

استاندار اردبیل قدردانی از زحمات معلمان را کمترین کار در حق آنها عنوان کرد و افزود: امیدواریم که با تلاش و خدمت بیشتر به جامعه و قشر معلم، مسئولیت ما از معلمان نمره قبولی بگیرد.

او بیان کرد: معلمان کسانی هستند که در امر انسان‌سازی و کمک به سایر انسانها تلاش می‌کنند و راه زندگی را برای آنها روشن کرده و مسیر حرکت را به آنها نشان می دهند و همین امر سبب ارزشمند شدن کار آنها شده است.

عاملی صرف عمر در مسیر انسان‌سازی و تربیت فرزندان این آب و خاک را تصمیم بزرگی دانست و اظهار کرد: کار و تلاش معلمان در تربیت نسل‌های آینده با هیچ چیزی قابل تعویض نیست.

او در ادامه عقب‌ماندگی استان اردبیل در رشد و توسعه اقتصادی را مهم‌ترین چالش این استان برشمرد و با تشریح اقدامات انجام شده برای رفع این نقیصه گفت: این استان به رغم ظرفیت بالای کشاورزی، گردشگری و صنعتی، خیلی عقب مانده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: رتبه ۲۵ استان اردبیل در شاخص‌های توسعه کشور برازنده این خطه پراستعداد نیست چرا که این استان می‌تواند در رتبه‌های بهتر و بالاتری قرار گیرد.

عاملی منابع و سرمایه انسانی پرورش یافته را که محصول زحمات معلمان است، مهم‌ترین ثروت استان اردبیل برشمرد و با اشاره به پیشینه این منطقه در ایجاد حکومت مرکزی مقتدر و شیعی در ایران گفت: امروز با این ظرفیت منابع و سرمایه انسانی، جایگاه اردبیل باید بهتر از وضعیت کنونی باشد.

او با بیان این که مسئولان استان اردبیل در چند سال اخیر تلاش مضاعفی را برای ارتقای جایگاه استان آغاز کرده‌اند که در حال نتیجه دادن است، افزود: توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در همه بخش‌ها، مهم‌ترین اولویت عمرانی استان اردبیل تعیین شده است.

عاملی اجرای شتابان پروژه‌های اساسی عمرانی در حوزه ارتباطات و حمل و نقل و نیز صنعت و کشاورزی، گردشگری و مهار آبها را از جمله اقدامات زیربنایی در استان اردبیل برشمرد و بیان کرد: در سایه این تلاش‌ها، رشد اقتصادی و رتبه درآمدی استان اردبیل در حال افزایش است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • تنگنا‌های اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند
  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...
  • موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان
  • حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان دو برابر می شود/ ۶۷ هزار فرهنگی در آستانه بازنشستگی
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)