Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@22:37:09 GMT

اخطار به 174 جرثقيل برجي در قطب گردشگري پايتخت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۱۱۰۶

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه 22 تهران از اخطار به جرثقیل‌های برجی ( تاورکرین‌) نا ایمن مورد استفاده در ساخت‌وساز ساختمان‌های بلندمرتبه در این منطقه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، وحیدرضا محمدی درباره وضعیت تاورکرین ها گفت: در منطقه22 به دلیل وسعت و تازه تاسیس، حجم ساخت و ساز نسبت به سایر مناطق شهر تهران قابل توجه است که بخشی از این ساختمان‌ها به شکل بلند مرتبه می‌شود و این ساخت و ساز‌ها نیازمند تاورکرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در حال حاضر 174 تاور کرین در این محدوده از تهران وجود دارد که بخشی از آنها به دلیل کندی  ساخت و ساز ، چند سالی  مورد استفاده قرار نگرفته اند و  به نوعی مورد ارزیابی قرار نگرفته و احتمالاً براثر مرور زمان دچار مشکل خواهند شد.
شهردار منطقه 22 تهران تاکید کرد: برای اینکه حادثه‌ای پیش نیاید ، به مالکان پروژه‌های در حال ساخت اخطار‌هایی صادر شده است.
علی بهرامی معاون معماری و شهرسازی این منطقه نیز گفت: تاورکرین‌ها به دو روش تأیید اعتبار ذیصلاح قرار می‌گیرند، تجهیزات آن‌ها و دوم اپراتور (فرد هدایت کننده) که باید تائیدیه‌ها را از شهرداری دریافت کنند. شهرداری نسبت به کنترل تائیدیه‌ها اقدام می‌کند.
وی ادامه داد: تائیدیه‌های تاور کرین‌ها به شکل مداوم صورت می‌گیرد و باید مورد ارزیابی قرار گیرد. در کمیته ایمنی شهرداری منطقه موضوع تاورکرین‌های ناایمن مورد بررسی قرار گرفته است و در مرحله نخست قرار شد شهرداری‌های نواحی شش گانه اقدام به شناسایی و سپس صدور اخطار کنند که این امر محقق شده است.
وی افزود: درصورت عدم ارائه ایمنی و استحکام تاورکرین و عدم ارائه تائیدیه اپراتور فعالیت تاورکرین مجاز نخواهد بود و در صورت بهره برداری از این گونه تاورکرین‌ها تخلف محسوب شده و از ادامه فعالیت آن جلوگیری می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پایتخت تاورکرین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر

به گزارش همشهری آنلاین، سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

او افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

کد خبر 847204 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها تهران تصادف حوادث ایران

دیگر خبرها

  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک