Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با حضور در سازمان فاوا بر شکل‌گیری همکاری‌های مشترک تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با حضور در سازمان فاوا بر شکل‌گیری همکاری‌های مشترک تاکید کرد. در این دیدار که ۳۱ فروردین ماه برگزار شد، محمد علی الفت‌پور و هادی محضرنیا به بررسی وضعیت سامانه‌های مرتبط با این مرکز پرداختند و بر شکل‌گیری همکاری‌های مشترک در راستای ارتقاء سطح کیفی و بهره‌برداری بیشتر از این سامانه‌ها تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هادی محضرنیا سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران در خصوص این دیدار اظهار کرد: مسائلی که بین سازمان و مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران وجود دارد از جنس مسائل کلان مدیریت شهری بوده که از اهمیت بالایی برخوردار است و به محض اطلاع از وجود برخی مسائل که منجر به کندی در روند تصمیم‌گیری‌ها شده است، اقدام به برگزاری این جلسه مشترک کردیم.


وی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم در این جلسه به روند امور اجرایی سرعت بخشیم و در این راستا اقدام به همفکری و تصمیم‌گیری نمودیم و نتایج این جلسه، منجر به باز شدن برخی گره‌هایی می‌شود که از فقدان ارتباط موثر شکل گرفته بودند و به‌زودی دستاورد‌های این تعامل در شهرداری تهران دیده خواهد شود.


محمدعلی الفت‌پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران نیز ضمن تبریک انتصاب سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران، اظهار کرد: مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران یک عنصر و رکن اصلی در کنار فاوا است و ما در مسیر هوشمندسازی شهرداری تهران تلاش می‌کنیم با کمک سازمان و با حضور محضرنیا در جایگاه مدیریت، همکاری‌های فی مابین را گسترش دهیم.


رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران خاطر نشان کرد: از ابتدای حضور زاکانی شهردار تهران، موضوع هوشمندسازی مدیریت شهر تهران در دستور کار جدی بدنه شهرداری تهران است و امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در سال جاری اقدامات موثری را به انجام رسانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بهره برداری فاوا شهرداری تهران همکاری های مشترک سازمان فاوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: وضعیت نظافت تهران در مقایسه با پاریس، پایتخت فرانسه، جایگاه بهتری دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران امروز در حاشیه مراسم تکریم 800 نفر از پاکبانان که به مناسبت روز جهانی کارگر  و با حضور حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 برگزار شد، اظهار کرد: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت تصریح کرد: سامانه 137 برای گزارش موارد به شهروندان ارائه می‌شود، با این حال شاهد کاهش تماس‌های مربوط به گلایه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران