Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@08:48:41 GMT

از شایعه تا واقعیت| انتقال تیم شهرخودرو(پدیده) به البرز

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۱۳۵۴

از شایعه تا واقعیت| انتقال تیم شهرخودرو(پدیده) به البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، استان البرز که  پس از گذشت بیش از ۱۰ سال از استقلال آن همچنان با کمبود زیرساخت‌ها و امکانات دست و پنجه نرم می‌کند، با ظرفیت‌های متعددی در امور مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی همراه است.

حضور نخبگان و مدال آوران ملی و فراملی در استان البرز بیانگر ظرفیت این استان است که با توسعه زیرساخت‌ها و فراهم کردن شرایط کافی می‌توان به استعداد پروری و کشف دیگر نخبگان منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی می‌توان به فعالیت رشته پر طرفدار فوتبال اشاره کرد که متاسفانه سال گذشته به واسطه عدم مدیریت درست و اصولی تیم «گل ریحان» البرز با حواشی بسیاری سرانجام به لیگ دسته سوم سقوط کرد در حالی استحقاق پیروزی و موفقیت و صعود به لیگ بالاتر را داشت.

در این راستا شنیده می‌شود اخیرا باشگاه شهر خودرو که از ابتدای فصل تمریناتش را به تهران منتقل کرده،  طی نامه رسمی از سازمان لیگ در خواست انجام بازی‌های خانگی خود در استادیوم انقلاب کرج داده است.

کیهان گلستانی، معاون اداره ورزش و جوانان استان البرز، در این خصوص به خبرنگار فارس در کرج، گفت: تا این لحظه هیچ پیشنهادی برای حضور تیم‌های لیگ برتری منجمله شهر خودرو به اداره کل واصل نشده است.

وی در خصوص امکان حضور تیم‌های دیگر در استان البرز، افزود: بستگی به طی روال اداری دارد که اصلی‌ترین آن انتقال امتیاز از استان فعلی به استان البرز است و البته اگر غیر از این باشد بایستی آن را حضور موقت نامید که بهره دراز مدتی برای فوتبال البرز نخواهد داشت.

معاون اداره کل ورزش و جوانان البرز، اظهلر کرد: در مجموع در صورت سرمایه‌گذاری دراز مدت هر باشگاهی می‌تواند از پتانسیل جوانان مستعد البرزی بهره‌مند شود.

منصور بیکوردی، رئیس هیأت فوتبال استان البرز، نیز در خصوص میزبانی تیم شهرخودرو در ادامه فصل در ورزشگاه انقلاب کرج، گفت: طی یک ماه اخیر مدیر باشگاه شهرخودرو، آقای سیدصالحی برای میزبانی مسابقات در کرج چندباری با هیأت تماس گرفتند که از اطلاع داده شد که تصمیم گیری در این خصوص نیاز به یک نشست دارد که در آن تمام موارد بررسی و خواسته ۲ طرف بیان شود این در حالی است که استادیوم انقلاب در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان البرز است.

وی ادامه داد: اگر این جلسه‌ برگزار شود قطعا مدیرعامل باشگاه به همراه مسؤولین تام اختیاری استان که تصمیم‌گیرنده هستند باید حضور داشته باشند، که تا این لحظه جلسه‌ برگزار نشده است و تصمیم‌ گرفته نشده است.

بیکوردی با اشاره به اینکه این موضوع فقط در حد پیشنهاد بوده است، بیان کرد: نه تنها تیم شهرخودرو بلکه تیم هوادار و پیکان که در مقطعی خواهان میزبانی و برگزاری بازی‌های خانگی در کرج بودند، اما این مورد در کوتاه مدت امکان دارد انجام شود ولی اگر قرار بر این باشد که تیمی در استان البرز بازی کند قطعا باید به عنوان مالک باشد نه مستاجر که فقط از امکانات استان البرز استفاده کند.

رئیس هیأت فوتبال البرز، اظهار کرد: اگر میزبانی برای استان البرز منفعتی نداشته باشد توافق صورت نمی‌گیرد در کوتاه مدت می‌توانند بازی انجام دهند ولی در نهایت باید امتیاز باشگاه، کمیسیون ماده ۵ و قراردادهای آن همگی در استان البرز ثبت شود تا برای آینده فوتبال استان و پتانسیل که در استان وجود دارد از منابع انسانی گرفته تا سخت افزایی و نرم افزایی برنامه‌ریزی انجام شود هرتیمی که بخواهد در استان البرز مسابقات خود را برگزار کند باید براین اساس عمل کند.

بیکوردی با اشاره به اینکه اولین اولویت هیأت فوتبال البرز حمایت ویژه و صددرصدی از نمایندگان استان در لیگ‌های مختلف کشوری در بخش آقایان و بانوان است، تصریح کرد: ولی باید در کنار این اولویت‌بندی کرد اگر در حال حاضر بتوانیم یک تیم لیگ برتری با شرایطی که هیأت فوتبال و مسؤولین اداره ورزش و جوانان استان خواهان آن هستند یعنی مالکیت استان البرز، بی‌شک میتواند برای استان تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال گل ریحان فدراسیون فوتبال البرز کرج خبرگزاری فارس پدیده شهر خودرو استان البرز ورزش و جوانان هیأت فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه

 با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • شایعه عجیب درباره «شهریار»؛ با عالم غیب در ارتباط است!
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت