Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:32:15 GMT

نخبگان مراغه برای تحقق شعار سال گرد هم آمدند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۱۳۶۱

نخبگان مراغه برای تحقق شعار سال گرد هم آمدند

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه در این جلسه اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال به دنبال آن هستیم تا تمام صاحبان فکر و اندیشه و دارای ظرفیت و پتانسیل را گردهم آوریم.

داود اسدیان بیان کرد: استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها، آموزش‌وپرورش، صمت، جهادکشاورزی و دیگر دستگاه های متولی برای تحقق شعار امری مهم و ضروری است و می توان با رویکرد دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی آنها زمینه را برای رشد و توسعه شهرستان فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار مراغه گفت: شناسایی مشکلات شهرستان و راه برون رفت از آنها با استفاده از توان و ظرفیت علمی شرکت‌ها و واحدهای دانش‌بنیان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در حال حاضر یکصد نفر از نخبگان و ۴۰ واحد فناور در شهرستان شناسایی شده است اما همچنان این آمار بروزرسانی خواهد شد.


اسدیان اعلام کرد: در راستای تحقق شعار سال در نظر داریم همایشی را در ۱۶ اردیبهشت بعد از ظهر روز مراغه برگزار کنیم.

وی ادامه داد: دبیرخانه دائمی این همایش در دانشگاه مراغه مستقر خواهد شد و با راه‌اندازی سایتی طرح ها، ایده‌ها و برنامه‌های سرمایه‌گذاران جمع‌آوری می‌شود.

وی تاکید کرد: شناسایی سرمایه‌گذاران و تشکیل بانک اطلاعاتی و توجه به موضوع تبلیغ و اطلاع‌رسانی از جمله موضوعاتی است که باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌ و پرمحتوا همایش مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار مراغه اعلام کرد: همچنین کارگروه‌های تخصصی به خصوص در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری تشکیل و معاونت های سیاسی، برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری پیگیر اجرای برنامه‌های آنها خواهند بود.

به گزارش ایرنا، مراغه با ۲۶۸ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان آذربایجان‌شرقی و یکی از قدیمی‌ترین شهرستان‌های کشور ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه کشاورزی و گردشگری دارد و با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین می‌توان در راستای توسعه و پیشرفت آن قدم‌های مثبتی برداشت.

برچسب‌ها شعار سال 1401 آذربایجان شرقی سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شعار سال 1401 آذربایجان شرقی شعار سال 1401 آذربایجان شرقی مراغه دانش بنیان تحقق شعار شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای علیرضا رحمان‌زاده را به عنوان «مدیر دفتر شهردار» و سید مهدی متولی را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب کرد.

متن این احکام به صورت جداگانه به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی
جناب آقای علیرضا رحمان زاده

نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده جناب‌عالی، به‌موجب این حکم به سمت «مدیر دفتر شهردار» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا، تحت راهبری مدیرکل حوزه شهردار و با تلاش و پیگیری مجدانه و همکاری و تعامل مؤثر درون و برون سازمانی، در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» همه توان و تجربه خویش را به کار گیرید.

توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسؤولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

بسمه تعالی
جناب آقای سید مهدی متولی

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام»، موجبات ارتقا کارآمدی شهرداری و خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسؤولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

کد خبر 6097841

دیگر خبرها

  • رسالت معلم تربیت انسان در طراز مقام توحیدی است
  • استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای تحقق شعار سال
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور