Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابتدا از لباسهای بالاتنه شروع می‌کنیم و بعد به آیتم‌های پایین تنه می‌رسیم.

پیراهن اسپرت

پیراهن اسپرت از مدل‌های کژوال است و نیازی نیست مانند لباس ­های رسمی داخل شلوار قرار بگیرد. این پیراهن قرار است اسپرت باشد و روی شلوار قرار می‌گیرد. برای فصل بهار پیراهنی لازم دارید که سبک باشد و باعث سنگینی و گرما نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیر این پیراهن می‌توانید از تیشرت استفاده کنید. استفاده از تیشرت‌های سفید به همراه پیراهن‌های رنگی مانند زرشکی بسیار جذاب و خاص است. اگر پیراهن خود را بدون تیشرت استفاده می­کنید آستین‌های آن را بالا بزنید تا ساعد دست شما مشخص شود. از ساعت استفاده کنید تا از استایل شما جذاب و چشمگیر باشد. می­توانید این مدل­ های پیراهن را با کت و شلوارهای مردانه اسپرت نیز استفاده کنید.

کت تک یا کت و شلوار

کاربرد کت و شلوار­ها بیشتر برای مهمانی و جشن­ها است اما کت­های تک تا حدی همه ­کاره هستند و برای بهار مناسب­اند. از تیشرت یا پیراهن برای زیر آن استفاده کنید. برند معتبری را برای خرید انتخاب کنید تا در گرمای شدید پارچه به سرعت تخریب نشود. بعضی از کت­ها بوی بد را در خود نگه می­دارند و پس از هر بار شستن و پوشیدن دوباره بوی بد آن باز خواهد گشت. برند ال سی من (lc man) از بهترین تولیدکننده­ های کت و شلوار و اکسسوری­ های مردانه است که می­توانید محصول مورد نظر خود را از آن سفارش دهید.

پیراهن جین یا پیراهن پشمی

آیتم بعدی که به آن نیاز خواهید داشت پیراهن جین یا پیراهن پشمی است. این پیراهن‌ها از این جهت کاربرد دارند که در هوای بهار می‌توانند جلوی ورود سرما را بگیرند. در واقع در فصل بهار به دلیل سرمای ناگهانی و باران‌های ناگهانی باید از لباس‌هایی استفاده کنیم احتمال ایجاد بیماری را در هوای سرد کاهش دهد. جنس این پیراهن‌ها چندان ضخیم نیست که احساس گرمای شدید کنید و از طرفی نازک نیست و پوشش خوبی برای بهار است. برای این لباس ها هم می‌توانید از تیشرت استفاده کنید و زمانی که هوا بسیار گرم است لباس جین یا پشمی خود را درآورید.

تیشرت‌های ساده

این تیشرت‌ها برای فصل بهار بسیار مناسب‌اند و از آیتم های ضروری برای کمد شما هستند. به عنوان مثال اگر یک کت جین سبک به تن داشته باشید برای زیر آن حتماً نیاز به یک تیشرت تک رنگ دارید. این تیشرت‌ها برای لایه بندی استایل بسیار مناسب‌اند و آنها را برای زیر کت و کت‌های جین و حتی پیراهن­ های پارچه ­ای استفاده می‌کنند. شما به رنگ‌های مختلفی از این تیشرت‌های تک رنگ برای کمدتان احتیاج خواهید داشت و دو رنگ پر کاربرد مشکی و سفید هستند. می‌توانید مد‌ل‌های یقه هفت یا یقه گرد را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که تیشرت‌های یقه هفت به تنهایی می‌توانند شانه‌های شما را پهن تر از آنچه هست نشان دهند. یقه گردها مدرن‌تر هستند و برای لایه بندی و استفاده از پیراهن گزینه بهتری هستند. انتخاب بهتر برای تمام مردان تیشرت‌های یقه گرد است و مدل های یقه هفت برای همه مناسب نیست.

پلوشرت ها

پلوشرت‌ها به نوعی برادر تیشرت‌های یقه گرد هستند و این مدل‌ها برای اکثر مردان مناسب خواهد بود. این نوع از پوشش را هم می‌توانید برای لایه بندی استفاده کنید و در زیر کت‌ها بپوشید. پلوشرت‌ها در حقیقت کمی رسمی تر از تیشرت‌های یقه گرد هستند. رنگهای تک و خنثی از این مدل ­ها همه کاره به نظر می‌رسند و با شلوار پارچه­ ای، کتان یا جین ست می‌شوند. لباس‌های پایه مانند پولوشرت و تیشرت قدرت بالایی در ست شدن با مدل‌های مختلف دارند. این مدل را حتماً در میان آیتم های ضروری خود قرار دهید.

کت جین روشن و همه‌کاره

یک کت جین روشن برای فصل بهار ضروری و همه کاره است. صبح که از خواب بیدار می‌شوید و باید به سرعت از منزل خارج شوید سرمای هوا به قدری زیاد است که نمی‌توانید با یک تیشرت از خانه خارج شوید. کت جین جدا از جذابیتی که دارند و برای لایه بندی کاربردی است از بدن شما در مقابل سرمای صبح محافظت می‌کند. هرچه هوا به میانه روز نزدیک می‌شود گرمتر خواهد شد و می‌توانید به راحتی کت‌جین خود را درآورده و کنار بگذارید.

پیراهن هاوایی

این پیراهن‌ها برای انتهای بهار مناسب هستند. زمانی که هوا رو به گرمی میرود بهترین کار این است که از لباس‌های نازک و نخی استفاده کنید. این پیراهن‌ها تنوع جالبی را در استایل‌‌های مردانه به وجود آوردند. اگر احساس می‌کنید این پیراهن برای شما نیست بهتر است تنها یک بار آن را امتحان کنید. یک پیراهن با طرح‌های خاص و رنگی می‌تواند استایل شما را متفاوت و جذاب کند. پیراهن هاوایی مدرن و مردانه‌ای انتخاب کنید که حس خوبی به شما بدهد و با رنگ پوستتان همخوانی داشته باشد. می‌توانید این مدل‌ها را با شلوارهای جین، کتان یا پارچه‌ای بپوشید. به راحتی با کتانی خصوصاً رنگ سفید ست میشود و شک نکنید شما به جذاب ترین حالت خودتان می‌رسید. اگر به دنبال حس سرزندگی هستید این پیراهن‌ها را امتحان کنید. استایلی سراسر رنگ خواهد بود.

عینک آفتابی

در بهار و تابستان عینک‌های آفتابی خود را ارتقا دهید تا کمترین آسیب به چشم و پوست اطراف چشم وارد شود. اگر تا به حال یک عینک آفتابی مناسب نخریده‌اید، اکنون فرصت مناسبی برای انتخاب آن است. این اکسسوری استایل شما را تکمیل میکند و همچنین صورت شما را متقارن‌تر نشان خواهد داد. فراموش نکنید که این وسیله جادویی جدا از جذابیتی که به چهره شما خواهد داد از چشمان شما در مقابل اشعه‌های مضر خورشید محافظت خواهد کرد. برای انتخاب یک مدل عینک آفتابی متناسب با فرم صورت خود این مطلب را از دست ندهید.

شلوار جین رنگ روشن

اگر همیشه از شلوارهای جین مشکی رنگ استفاده می‌کنید بهتر است این بار با نزدیک شدن فصل بهار از محدوده امن خود خارج شوید و تنوع شلوارهای جین روشن را تجربه کنید. آبی روشن و خاکستری روشن یا حتی رنگ سفید را امتحان کنید. اگر عادت به استفاده از رنگ‌های روشن ندارید بهتر است فعلاً رنگ سفید را کنار بگذارید و سعی کنید ابتدا از رنگ­هایی مانند آبی و خاکستری استفاده کنید. بنابراین به جای خرید دوباره شلوار مشکی امسال شلوار جین آبی روشن را امتحان کنید. در فصل بهار جین روشن حس بهتری به شما خواهد داد. می‌توانید آن را به همراه یک پیراهن هاوایی استفاده کنید. انتهای شلوار خود را تا زده و یک کتانی سفید رنگ بپوشید تا استایلتان و تکمیل شود.

این مدل­ها برای بهار بهترین هستند. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید انتخاب پیراهن ­های باکیفیت است. گرمای هوا شما را مجبور به شستن زیاد لباس ­هایتان خواهد کرد. اینکار به مرور پارچه را ضعیف می­کند. پیراهن­های باکیفیت عمر مفید بیشتری خواهند داشت.

نویسنده: سارا اقبالی

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله دعای روز هجدهم رمضان شب قدر دیجی استایل لباس مردانه رپرتاژ آگهی ماه رمضان میانکاله دعای روز هجدهم رمضان شب قدر برای لایه بندی امتحان کنید تیشرت های یقه پیراهن ها استفاده کنید کت و شلوار تیشرت ها فصل بهار یقه گرد لباس ها مدل ها کت جین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ ترور با لباس زنانه!

صهیونیست‌های تروریست‌ برای انجام ترورهای خود از لباس‌های زنانه استفاده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس
  • معمای کف و سقف مجاز حجاب
  • چه پوششی مناسب افرادیست که حساسیت فصلی دارند؟
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت