Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد موالی زاده گفت: پردیس دندانپزشکی واقع در بیمارستان سینا، ظرفیت بسیار خوبی است از لحاظ آموزشی و همچنین خدماتی به مردم کوت عبدالله و من قول می‌دهم پیگیری کنم علت تعطیلی آن رفع شود.

به گفته او دانشکده دندانپزشکی مال شهرستان کارون است و قرار بر انتقال نیست و من به جد پیگیری فعال کردن آن خواهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 موالی زاده می گوید: در صورت لزوم با آقایان نمایندگان مجلس تا با وزیر بهداشت و درمان رایزنی کنند تا تدبیری برای فعال کردن مجدد این دانشکده اتخاذ کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان گفت: زیبنده نیست که بعد از ۱۰ سال از تاسیس شهرستان کارون الان شاهد این میزان عقب افتادگی در تاسیس ادارات باشیم و یعنی اگر کسی از شهر دیگری بیاید کارون را ببیند فکر می‌کند که شهرستان کارون چند ماه است که تاسیس شده است.

به گفته این مقام مسئول وقتی ادارات اینجا تاسیس نشود کارون بسیاری از مزایای شهرستان شدنش را از دست می‌دهد و بسیاری از اعتبارات عمده‌ای که به یک اداره شهرستان تعلق میگیرد به ادارات شهرستان کارون تعلق نمی‌گیرد.

باید از ظرفیت‌های در کشور هست در بحث محرومیت زدایی و بحث مناطق کمتر برخوردار و کمک بگیریم که از بنیاد برکت که واقعا کمر همت بستند و در شهرستان ورود کرده‌اند، تا ظرفیت بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی باید استفاده کنیم.

 در بحث کارگروه مسئولیت‌های اجتماعی شهرستان باید پیگیری و مطالبه گری بیشتری کنید تا شرکت توسعه نیشکر و صنایع فولاد مناطق نفتخیز به مسئولیت‌های اجتماعی خود در خصوص شهرستان کارون عمل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دندانپزشکی بهداشت و درمان شهرستان کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد نباتی اظهار کرد: اواخر سال ۱۴۰۲ لنگش تداوم دار در دست این گونه ارزشمند مشاهده شد که علت آن تشنج ارس در ادامه بیماری عصبی‌اش تشخیص داده شد.

سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: در عین حال گرفتن عکس از دست حیوان تحت بیهوشی در دستور کار قرار گرفت و طبق عکس اخذ شده، شکستگی دست چپ ارس مشاهده و توسط رادیولوژیست تأیید شد.

وی گفت: با توجه به جوش خوردگی نسبی استخوان و وضعیت خاص حیوان با سابقه تشنج و نظر به طولانی بودن مدت عمل و مراقبت‌های خاص بعد از جراحی که ریسک بالایی دارد تلاش می‌شود تصمیم به این کار ناشی از خرد جمعی دامپزشکان تیم درمان باشد.

نباتی ادامه داد: هر تصمیمی چه عمل جراحی و چه ادامه حیات با این حال خطرات و ریسک‌های خودش را به همراه دارد.

کد خبر 6090689

دیگر خبرها

  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳