Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-آقاجری گفت: بازرسی سعی دارد تسهیل‌گر باشد و با شناسایی آسیب‌ها و نقاط چالشی و همفکری مدیران، اصلاح لازم را به عمل آورد تا شاهد بهره‌وری در صنعت برق بیشتری باشیم.


به گزارش خبرگزاری آریا از خوزستان، «محمد آقاجری» در جلسه معارفه هیئت‌های بازرسی سد و نیروگاه سازمان آب و برق و شرکت برق منطقه‌ای، با اشاره به نقش مهم این دو سازمان در عرصه ملی و استانی اظهار کرد: نظر به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» یکی از حوزه‌هایی که در رونق تولید و ثبات تولید در نتیجه اشتغالزایی نقش اساسی دارد، صنعت برق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازرس کل ویژه خوزستان افزود: میزان قابل توجهی از برق کشور در استان خوزستان تولید می‌شود و از طرفی وجود صنایع و کارخانجات مهمی مانند پتروشیمی‌ها، فولاد، سیمان، نفت و ... در استان نقش صنعت برق را دو چندان می‌کند.
وی با اشاره به اینکه بحث مدیریت تولید، انتقال و توزیع برق برای ما به عنوان عالی‌ترین دستگاه نظارت استان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است اضافه کرد: علاوه بر آن شرایط اقلیمی و گرمای هوا، ارزش ثبات و پایداری برق در استان جهت فعالیت مستمر وسایل سرمایشی برای مردم خوزستان این حساسیت را دو چندان کرده است.
آقاجری خاطر نشان کرد: بازرسی سعی دارد تسهیل‌گر باشد و با شناسایی آسیب‌ها و نقاط چالشی با همفکری مدیران، اصلاح لازم را به عمل آورد تا شاهد بهره‌وری بیشتری باشیم.
وی بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های موجود جهت توسعه زیرساخت‌های استان از جمله زیرساخت‌های حوزه انرژی، ظرفیت ماده 56 احکام و ... است که با توجه به وضعیت سپرده‌ها در بانک‌های استان می‌توان از این ظرفیت بهره لازم را برد.
بازرس کل ویژه خوزستان ابراز کرد: مسئولان آب و برق توجه داشته باشند که ضمن توجه به نیازهای کشور و عرصه ملی، ضرورت‌های استانی مثل آب کشاورزی، محیط زیست و آب شرب با توجه به حساسیت‌های موجود را در اولویت قرار دهند و با مدیریت صحیح از بروز هر گونه تنش آبی و برقی در تابستان پیش رو جلوگیری کنند.
وی در پایان ضمن تاکید بر تسریع در تکمیل سدهای مارد، بهمنشیر جهت جلوگیری از پیشروی آب دریا بر تکمیل سدهای بالارود، اریو برزن که باعث پایداری در مصارف داخل استان می‌شود تاکید کرد.
در این جلسه مدیران حوزه برق خوزستان گزارشی از وضعیت تولید و مصرف برق استان و کشور و وضعیت سال جاری ارائه دادند و سپس معاونت نظارت و بازرسی استان موضوعات بازرسی‌ها و اهداف آنها را تشریح کرد.
همچنین در اجرای بازرسی‌های برنامه‌ای ، بازرسی کل ویژه استان خوزستان به طور همزمان دو هیات بازرسی در معاونت سد و نیروگاه سازمان آب و برق و شرکت برق متطقه‌ای مستقر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بسیج رسانه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد

داود میرشکار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت گرد و غبار در خوزستان اظهار کرد: با توجه به گزارش‌هایی که از هواشناسی خوزستان ارائه شده است، جریان همرفتی و طوفان ناگهانی در شهر نجف عراق رخ داده است، بنابراین منشأ گرد و غبار امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در خوزستان از سوی کشور عراق است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها، جریان باد از سوی جنوب استان خوزستان در اواسط امروز رخ خواهد داد و پس از وقوع این جریان، شاهد بهبود شرایط گرد و غبار در اهواز و دیگر شهرهای درگیر خواهیم بود.

دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان با اشاره به غیرحضوری شدن نوبت صبح مدارس در چند شهر استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه هواشناسی هنوز گزارش متقنی مبنی بر تداوم این شرایط نداده است، اگر این شرایط ادامه پیدا کند حتما غیرحضوری شدن مدارس در نوبت بعد از ظهر را زودتر اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص اعلام دیرهنگام غیرحضوری شدن فعالیت مدارس و دو ساعت تاخیر آغاز کار ادارات و اطلاع‌رسانی این موضوع بعد از ساعت ۷ صبح، بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط ناگهانی رخ داد، انجام پیش‌بینی‌ها بسیار سخت بود. دیشب تا پاسی از شب در حال هماهنگی بودیم و تصمیم‌گیری برای غیرحضوری شدن مدارس در نوبت صبح یا بعد از ظهر، تا صبح طول کشید و در نهایت صبح اعلام شد.

میرشکار گفت: سعی می‌شود با هماهنگی، این ایراد را برطرف کنیم و از این به بعد با هماهنگی بیشتر، نتیجه تصمیم‌گیری‌ها به موقع اعلام شود تا چنین شرایطی رخ ندهد.

دیگر خبرها

  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران