Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، سازندگان فیلم وسترن «زنگار» که در آن آلک بالدوین به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده حضور داشت و با شلیک سر صحنه فیلمبرداری هالینا هاچینز فیلمبردار فیلم را کشت، با حداکثر جریمه ممکن برای بی‌توجهی به موارد ایمنی درباره سلاح گرم در صحنه فیلمبرداری مواجه شدند و از سوی اداره ایمنی و سلامت شغلی نیومکزیک جریمه ۱۳۷ هزار دلاری دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش این اداره درحالی که شکایت‌های مستندی درباره رعایت نشدن ایمنی کار با اسلحه در این فیلم وجود داشت اما تهیه‌کنندگان به این امر رسیدگی نکردند.

برمبنای این گزارش دیوید هالز که وظیفه هماهنگی تامین ایمنی را برعهده داشت یک هفت‌تیر با کالیبر بزرگ را بدون مشورت با متخصصان اسلحه به بالدوین تحویل داد.

رییس اداره ایمنی همچنین به آسوشیتدپرس گفته است: مدیریت تهیه فیلم فرصت‌های متعددی داشت تا دست به اقدامات پیشگیرانه بزند اما تصمیم گرفت دست به این کار نزند و در نتیجه این بی‌توجهی‌ها جوئل سوزا کارگردان و هالینا هاچینز فیلمبردار به شدت مجروح شدند و در نهایت هاچینز بر اثر جراحات جان باخت.

آژانس نیومکزیکو با صرف ۱۵۰۰ ساعت برای بررسی این موضوع و انجام مصاحبه با حداقل ۱۲ نفر این نتیجه را به دست آورده است. این در حالی است که تحقیقات جداگانه در مورد اتهامات جنایی احتمالی هنوز در جریان است.

نماینده ناظر بر فیلمنامه «زنگار» در بیانیه‌ای گفت: همه افرادی که مسئول این اتفاق هستند باید از شرم سر خود را پایین بیندازند. این گزارش فراتر از سهل‌انگاری است و این تخلفات عمدی هستند و با کلمه دیگری نمی‌توان شکست‌های شرکت تولید فیلم را توصیف کرد.

کد خبر 5472374

منبع: مهر

کلیدواژه: آلک بالدوین ژانر وسترن فیلمبرداری تئاتر ایران فیلم کوتاه سریال ایرانی سازمان سینمایی موسیقی ایرانی فیلم سینمایی کارگردان تئاتر هنرمندان تئاتر ماه رمضان 1401 برنامه زندگی پس از زندگی عکاسی خانه هنرمندان ایران علی سرتیپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا باز هم تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا در بازار جهانی باز هم کاهش یافت. آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد اونس طلا با کاهش ۵ دلاری به نرخ ۲ هزار و ۳۳۱ دلار کاهش یافت. این رقم، کاهش ۰‌۱ درصدی قیمت طلا را نشان می‌دهد.

کاهش قیمت طلا در حالی است که گزارش‌ها از روند بازار جهانی طلا، همچنان از رشد ۱۱ دلاری قیمت طلا در طول یک هفته گذشته و ۱۰۰ دلاری را در طول یک ماه گذشته حکایت دارد.

بنا به این گزارش، شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده در ماه گذشته مطابق با پیش‌بینی‌ها ۰.۳ درصد افزایش یافت و بعید است انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو کاهش نرخ بهره را تا سپتامبر متوقف کند، تغییر دهد. کاهش نرخ بهره جذابیت نگهداری شمش‌های بدون بازده را افزایش می‌دهد.

انجمن طلای کشور چین اعلام کرد مصرف طلای چین در سه ماهه اول نسبت به سال گذشته نزدیک به ۶ درصد افزایش یافته است. دلالان طلا در هند هفته گذشته برای اولین‌بار طی دو ماه، به دلیل عقب نشینی قیمت‌های داخلی خریداران را جذب کردند.

سود صنعتی چین در ماه مارس کاهش یافت و رشد را در سه ماهه نسبت به دو ماه اول کاهش داد و تردیدها را در مورد قدرت بهبود دومین اقتصاد بزرگ جهان افزایش داد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901194

دیگر خبرها

  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • قیمت طلا باز هم تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • تعیین تکلیف شریعتمداری برای لایحه حجاب | کنارش بگذارید، «طرح نور» پلیس کافی است
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! | ماده ۴۹ لایحه عفاف و حجاب یعنی پول بده و کشف حجاب کن! | انتقاد تند حسین شریعتمداری
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان : لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید، همین «طرح نور» کافی است / نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان /لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید،همین «طرح نور» کافی است /نگرانم این لایحه مثل برجام شود