Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@18:16:08 GMT

شروع اردوهای حریفان تیم ملی والیبال ایران​​​​​​​

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۱۷۶۷

حریفان تیم ملی والیبال ایران اردوها و بازی های دوستانه خود را استارت زدند

حریفان تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ تمرینات خود را آغاز کردند.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، سرمربیان تیم‌های ملی برزیل، صربستان و لهستان به عنوان حریفان تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های 2022 با دعوت از بازیکنان منتخب، اردوهای تیم‌های خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکولا گربیچ، سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال لهستان برای شروع، 29 بازیکن را به اردو دعوت کرده که در بین آنها فابین ژیزگا، پاسور باتجربه این تیم که در 12 سال گذشته، چهره ثابت تیم ملی بوده، حضور ندارد. گربیچ، توضیحی در مورد حذف این بازیکن نداده است.

تیم ملی ایران روز 14 تیر در لیگ ملت‌های والیبال به مصاف لهستان می‌رود.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی ایران که پس از سال‌ها دوباره هدایت تیم ملی صربستان را بر عهده گرفته، 18 بازیکن را به اردوی جدید صربستان دعوت کرده که تمرینات از دوشنبه آغاز خواهد شد. کولاکوویچ پس از پایان کار تیمش، زاویرچه در لیگ برتر لهستان به شاگردانش ملحق خواهد شد.

تاریخ تقابل شاگردان بهروز عطایی با صرب‌ها، 16 تیر خواهد بود.

تیم ملی برزیل نیز با 16 بازیکن منتخب رنان دال زوتو، کار خود را آغاز خواهد کرد. تیم ملی ایران روز 3 تیر 1401 با برزیل روبرو می‌شود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت علی پروین: پرویز قلیچ خانی و ناصر محمدخانی را هیچ وقت فراموش نمی کنم مهدی رحمتی: بعد از پنالتی تمیروف به افشین پیروانی گفتم اصلا چرا ما باید با شما بازی کنیم؟ تشکر خانواده رونالدو از حمایت هواداران لیورپول گری نویل: منچستریونایتد میلیون ها کیلومتر از لیورپول عقب است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حریفان تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس

به گزارش جماران؛ تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۱۲) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

 این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

 

دیگر خبرها

  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد