Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه روابط عمومی کمیته امداد یزد، محمد شجاعان افزود: ۲۲۶ آشپزخانه در سطح استان نسبت به طبخ غذا برای نیازمندان در سطح استان مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه ارزش  بسته های معیشتی توزیع شده سه میلیارد تومان و غذاهای طبخ شده بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون  تومان  بوده است، افزود: کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال روزانه حداقل ۶ هزار پرس غذای گرم با همکاری و مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری در راستای رزمایش گسترده اطعام مهدوی طبخ و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین نیازمندان توزیع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷  نیز به‌منظور مشارکت نیکوکاران و پرداخت کمک‌های غیرحضوری برای مشارکت در این کار خداپسندانه و اطعام نیازمندان در نظر گرفته‌شده است.

تلفن چهاررقمی ۱۸۱۱ نیز آماده پاسخگویی به سؤالات مردم نیک‌اندیش استان یزد در سراسر استان است.

   گزارش دیگری حاکیست معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد از آمادگی کمیته امداد برای ثبت‌نام از حامیان نیکوکار یزدی در شب‌های قدر خبر داد.

 علی اکبر سلمانی محمد آبادی، گفت: در شب‌های قدر دفاتر کمیته امداد ، مراکز نیکوکاری و پایگاه های  سطح استان یزد آماده ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی برای اطعام و افطار نیازمندان هستند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان علاوه بر این‌که فرصت مغتنمی  برای پالایش و تقویت روحی و جسمی مؤمنین است، فضای معنوی مناسبی برای خدمت به هم نوع و گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان نیز محسوب می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان اهمیت توجه ویژه به ایتام در ماه مبارک رمضان، گفت: مردم نیکوکار استان یزد  به دفعات و پیوسته ثابت کرده‌اند که همواره به فکر ایتام و محرومان هستند و امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته از فضای فراهم‌شده در ماه مبارک رمضان استفاده بهینه برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به عمل آید.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۸ هزار نیکوکار یزدی حمایت ۵۲۰۰ یتیم و فرزند محسنین کمیته امداد در سطح استان را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌دارند.

سلمانی بیان کرد: نیکوکاران یزدی می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد ، مراکز نیکوکاری و پایگاه های مستقر در سطح استان  و یا  تماس با شماره تلفن ۳۶۲۸۶۱۵۰ در طرح اکرام شرکت نموده همچنین می توانند  با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند، این سامانه قابلیت انتخاب شهر، جنسیت (دختر، پسر)، سن و مبلغ اهدائی را دارد.

                                                           

                                                                       

برچسب‌ها مهریز یزد وضعیت معیشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز یزد وضعیت معیشت مهریز یزد وضعیت معیشت ماه مبارک رمضان سطح استان کمیته امداد استان یزد طرح اکرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی

نماینده ولی فقیه در کردستان در مراسم توزیع اقلام مورد نیاز فقرا، تحت عنوان پویش دست‌های مهربانی اظهار داشت: این پویش بیانگر احسان، انفاق و توجه به محرومان است و تمام ادارات ظرفیت‌های خیلی خوبی دارند که بتوانند قدری از فقر جامعه را بزدایند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: کاری که اکنون سازمان تبلیغات اسلامی کردستان و سازمان اموال تملیکی در استان انجام داده است یک الگوی بسیار خوبی است و به عنوان یک طرح در شورای اداری استان کردستان مطرح شود.

 وی تاکید کرد: نماز و روزه از واجباتی است که برای خودمان می‌باشد، اما توجه به محرومین و فقرا و کمک به نیازمندان از واجبات الهی است.

 مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اموال تملیکی کشور در راستای رسالت اجتماعی و محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام به تهیه بسته‌های پوشاک برای خانواده‌های نیازمند و فقرا کرده اند.

حجت الاسلام رازیانی افزود: در اجرای طرح پویش دست‌های مهربانی و در این مرحله ۵۰۰ بسته پوشاک مهیا شده است.

وی گفت: این بسته‌ها ۶ تا ۷ قلم لباس اعم از بلوز، شلوار، کاپشن و وسایلی در این زمینه و یک جفت کفش و یک بسته لوازم التحریر با ارزش چهل میلیون ریال در هر کدام از این بسته‌ها تدارک دیده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند