Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@17:13:35 GMT

طرح جمع آوری سلاح و مهمات در ریگان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۱۷۹۶

طرح جمع آوری سلاح و مهمات در ریگان اجرا می شود

سید مهدی قویدل در نشست صمیمی مصلحین و حکمین قرآنی و اعضای شورای حل اختلاف شهرستان ریگان که با حضور امام جمعه، رئیس دادگستری و اعضا شورای تامین برگزار شد، گفت: به همت مصلحین و حکمین قرآنی و اعضاء شورای‌های حل اختلاف ریگان از ۵۹۰۴ پرونده ارجاع شده بیش از ۴۰۰۰ مورد از این پرونده‌ها منجر به صلح و سازش شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: این آمار نشان می‌دهد مردم استقبال و همکاری خوبی با مصلحین دارند و زمینه صلح و سازش در این شهرستان فراهم است.

قویدل گفت: همچنین موفقیت این طرح نشان از توانمندی  مصلحین و حکمین قرآنی و اعضا شورای حل اختلاف شهرستان ریگان دارد.

او سپس با اشاره به اجرای موفق طرح اورژانس قضایی در بعضی از شهرستان‌ها گفت: در راستای اجرای طرح ابتکاری اورژانس قضایی استان کرمان با همکاری نیروی انتظامی و سایر ادارات متولی، مصلحین و حکمین قرآنی از تشکیل برخی پرونده‌های جرائم درجه هفت و هشت در محاکم قضایی پیشگیری کرده اند.

 به گفته قویدل امیدواریم این طرح با همکاری مصلحین در شهرستان ریگان نیز با موفقیت اجرا شود.

قویدل گفت:پیشنهاد می‌شود در راستای پیشبرد اهداف صلح و سازش در شهرستان ریگان، امام جمعه این شهرستان به عنوان رئیس معنوی مصلحین معرفی شود تا با محوریت، همراهی و راهبری وی، اجرای طرح کاهش خشونت در شهرستان ریگان با استفاده از ظرفیت مصلحین و حکمین قرآنی و گشت‌های رضویون اجرا و جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز نیز در دستور کار قرار گیرد تا از بروز جرائم خشن در این شهرستان پیشگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری کرمان پیشگیری از وقوع جرم مصلحین و حکمین قرآنی شهرستان ریگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،فرماندار ریگان گفت :در راستای اجرای طرح تکام بیش از 350میلیون تومان برای آب شرب سالم هزینه شده است.

مراد آبیار ابراز کرد:بیش از 2هزار متر مربع لوله گذاری در این روستا اجرایی و25خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

فرماندار ریگان افزود: روستا‌ها به عنوان مولد محصولات دامی و کشاورزی هستند و لازم است که برای ثابت ماندن این چرخه تولید، روستا‌ها و اهالی آن حفظ شوند و امکانات آن‌ها توسعه یابد تا شاهد لنگ ماندن تولیدات کشاورزی و دامپروری و... در این روستا‌ها نباشیم.

وی گفت: مشارکت مردم در اجرای این طرح‌ها و همکاری با دولت، می‌تواند الگوی مناسبی برای آبادانی در سایر نقاط شهرستان باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • ورودی آب به سد زاوین کلات بیش از سه برابر شد
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی