Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود تمدید زمان انتظار پاریسی‌ها برای برپایی جشن قهرمانی، سرمربی آرژانتینی آنها از نمایش شاگردانش مقابل آنژه ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از برد 3 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن برابر آنژه در هفته سی‌و‌سوم لوشامپیونه بر اینکه تیمش باید هرچه زودتر قهرمانی‌اش را مسجل کند، تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه‌ای که کسب کرد، حاشیه امنیت 15 امتیازی‌ خود در صدر جدول لوشامپیونه را در فاصله 5 هفته به پایان فصل حفظ کرد. در حقیقت همین حالا هم می‌توان دهمین قهرمانی PSG را قطعی دانست چون به فرض باختن پاریسی‌ها در تمام بازی‌های باقیمانده‌‌شان و پیروزی مارسی در 5 هفته آتی، باز هم جبران 23 گل اختلاف در تفاضل گل دو تیم امری بسیار بعید است. با این حال ثبت تنها یک امتیاز دیگر در کارنامه پاری‌سن‌ژرمن به این حرف و حدیث‌ها هم پایان خواهد داد. دیگر نکته مهم بازی شب گذشته تیم پایتخت فرانسه، باز شدن پای سرخیو راموس به گل برای اولین بار از زمان پیوستنش به این تیم بود.

مائوریسیو پوچتینو در پایان این بازی به خبرنگاران گفت: قهرمانی لیگ، هرچه زودتر مسجل شود بهتر است. این هفته نشد که قهرمانی‌مان را قطعی کنیم اما در عوض یک بازی خوب ارائه کردیم و سه امتیازش را گرفتیم که این مهمترین مسئله بود. بردن آنژه هرگز کار آسانی نیست اما من فکر می‌کنم که تیم ما به یک عملکرد خوب توانست این کار را انجام دهد. در کل من از بازیکنانم و بابت سه امتیازی که از این مسابقه گرفتیم بسیار راضی‌ام. امیدوارم که شنبه شب هم این کار را در پارک‌دو‌پرنس انجام دهیم.

پیروزی پاری‌سن‌ژرمن تا حدود تحت الشعاع اخراج جنجالی بازیکن تعویضی جوان این تیم ادوارد میشوت پس از بازبینی صحنه خطای او توسط VAR قرار گرفت. در تصاویر تلویزیون اینطور به نظر می‌رسید که این بازیکن 19 ساله در نتیجه خطایی که انزو ابوسه، بازیکن آنژه روی او مرتکب شد برخوردی با رومین توماس دیگر بازیکن تیم حریف داشت اما تیم داور تشخیص داد که بازیکن PSG به عمد بازیکن حریف را زده است.

پوچتینو در این باره هم گفت: ادوارد آن کار را عمدی نکرد. من اصلاً درک نمی‌کنم که چرا او کارت قرمز گرفت حتی اگر حرکت او خطرناک بوده باشد. آن برخورد اصلاً تقصیر او نبود. من از این تصمیم داور بسیار ناراحت شدم و امیدوارم که کمیته داوری با بازبینی صحنه کارت قرمز او را لغو کند.

لوشامپیونه| پاری‌سن‌‌‌ژرمن به فاصله یک امتیازی قهرمانی رسید/ ثبت اولین گل راموس برای پاریسی‌ها

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوشامپیونه مائوریسیو پوچتینو پاری سن ژرمن لوشامپیونه مائوریسیو پوچتینو پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه

رییس ۵۰ ساله PSG، به دنبال یک قهرمانی دیگر، پیامی برای هواداران باشگاه داشت. 

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، با انتشار بیانیه‌ای به تیم خود به خاطر کسب دوازدهمین عنوان قهرمانی در لیگ یک تبریک گفت. این تیم پس از پیروزی 3-2 المپیک لیون مقابل موناکو در ابتدای هفته، قهرمانی خود را جشن گرفت.

طرفداری | به گزارش GFFN، به دنبال این واقعه، رئیس باشگاه در تمجید از تیم و کارکنان خود بسیار پرشور بود:

قهرمانی در لیگ فوق العاده است، اما کسب آن برای دوازدهمین بار برای همه کسانی که به پاری سن ژرمن وابسته هستند، حتی خاص‌تر است. به تمام بازیکنان، به سرمربی تیم انریکه و کادر او، به لوئیس کامپوس و بخش او، و همچنین به همه اعضای باشگاه تبریک می‌گویم. از ابتدای فصل، تیم بسیار متحد بود. هواداران را فراموش نمی‌کنم؛ کسانی که صرف نظر از نتیجه، فوق العاده بوده‌اند. ما این قهرمانی را به عنوان یک خانواده جشن می‌گیریم و همچنان بازی به بازی، تا آخرین لحظه فصل به سختی کار خواهیم کرد.

باشگاه و هوادارانش مطمئناً امیدوارند که آخرین لحظه در اول ژوئن در ورزشگاه ومبلی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد