Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@14:17:14 GMT

پسر ۷ ساله یک روز کنار جسد مادر و خواهر خود بود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۲۰۰۵

پسر ۷ ساله یک روز کنار جسد مادر و خواهر خود بود

مرد میانسال که در اقدامی هولناک همسر و دختر خود را خفه کرده بود مقابل چشمان پسر کوچک خود خودزنی کرد و با اعلام موضوع به پلیس راز این جنایت‌ها فاش شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا روزنامه ایران نوشت: عصر دوشنبه بیست‌ونهم فروردین پسر هفت ساله‌ای در تماس با عمه خود در حالی که ترسیده بود و گریه می‌کرد، گفت: «عمه حال پدرم خوب نیست، دست و پاهای خود را بریده و خونریزی دارد، مادرم نیز خوابیده و هرچقدر او را صدا می‌زنم بیدار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

هنوز دقایقی از این تماس نگذشته بود که دوباره زنگ تلفن همراه زن جوان به صدا درآمد. این بار برادر وی بود که از او می‌خواست خود را به منزل آنها برساند، مرد میانسال گفت: «حال خوبی ندارم. مدتی است که تحت فشار روانی هستم. به خانه ما بیا و پسرم را با خود ببر.»

این دو تماس پی‌درپی باعث شد زن جوان وحشت‌زده و سراسیمه خود را به خانه برادر در لویزان برساند اما وی هرگز تصور نمی‌کرد با صحنه‌ای چنین هولناک روبه‌رو شود.

دو جسد در پذیرایی

زن جوان چند بار زنگ خانه را به صدا درآورد، وقتی در باز شد و قدم در آپارتمان ۱۰۰ متری برادر خود گذاشت، با جسد همسر برادرش و دختر ۱۵ ساله او در سالن پذیرایی مواجه شد. برادر وی نیز کمی آن طرف‌تر در حالی که از ناحیه دست و پا زخمی شده روی زمین افتاده بود.

پسر کوچک با دیدن عمه خود سراسیمه به طرف او دوید و در حالی که گریه می‌کرد، گفت: «صبح که به مدرسه رفتم مادر و خواهرم خواب بودند و وقتی برگشتم هم خواب بودند. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است.» زن جوان با دیدن اجساد بلافاصله با پلیس تماس گرفت.

ساعت چهار بامداد سه‌شنبه گزارش قتل یک زن و دختر ۱۵ ساله وی در شهرک لویزان به بازپرس محمد حسین زارعی اعلام شد. با گزارش این خبر بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل که طبقه اول ساختمان بود، شدند. با ورود به خانه، جسد زن ۴۷ ساله و دختر وی داخل پذیرایی روی زمین بود.

روی گردن مادر و دختر شیارهایی مشاهده و احتمال قتل بر اثر خفگی با طناب از سوی متخصصان پزشکی قانونی مطرح شد. همچنین متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند که قربانیان حدود ۴۸ ساعت قبل و شامگاه یکشنبه بیست‌وهشتم فروردین به قتل رسیده‌اند.

در تحقیقات این احتمال مطرح شد که پسر هفت ساله در زمان قتل‌ها، خواب بوده است. اجساد مادر و دختر به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ و زمان آن مشخص شود.

خودزنی به علت عذاب وجدان و ناراحتی

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که عامل جنایت پدر ۵۷ ساله خانواده است که او حدود ۲۴ ساعت بعد از قتل‌ها به خاطر عذاب وجدان و ناراحتی اقدام به خودزنی با دستگاه فرز کرده اما زخم‌ها سطحی بوده و تنها خراش‌هایی روی دست و پای او به‌وجود آورده بود. مرد میانسال که از نظر روحی وضعیت بدی داشت فقط یک جمله در تحقیقات گفت: «همسر و دخترم برایم پاپوش درست کرده بودند و می‌خواستند آبرویم را ببرند.»

با توجه به وضعیت جسمی و روحی نامناسب متهم و از آنجایی که قادر به سخن گفتن نبود، مرد میانسال به دستور بازپرس جنایی به بیمارستان منتقل شد. به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای رازگشایی این جنایت و برملایی زوایای پنهان آن، پس از بهبودی متهم ادامه دارد.

کد خبر 569954

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل قتل عمد جزئيات قتل ارتکاب به قتل قتل خانوادگی رسیدگی به پرونده قتل قتل های ناموسی در ایران هولناک ترین قتل های خانوادگی پرونده قتل عمد مجازات قتل خانوادگی قتل ناموسی قتل فرزند حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرد میانسال زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، خبر غرق شدن یک خانم ۱۷ ساله در رودخانه «بشار» منطقه «تل گاه» جاده اصفهان اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید «ازراش» دنا به منطقه اعزام شده و شروع به جستجوی فرد غرق شده کردند که بعد از ۶ ساعت جستجو حدود ساعت ۶ صبح موفق به پیدا کردن جسد فرد غرق شده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین عملیات جستجوی جسد کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان با تیم نجات و غریق هلال احمر و تجهیزات تخصصی همچنان ادامه دارد.

فلاحی دوست به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص والدین توصیه کرد: کسانی که به فن شنا آشنا نیستند با توجه به اینکه رودخانه‌های استان وحشی هستند و بعضاً از نیم تا ۱۶ متر عمق دارند از شنا کردن در رودخانه‌ها خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار و تلخ و از دست دادن عزیزان خود نباشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط رودخانه‌ها حتی با آشنا بودن به فن شنا، شنا کردن خطرناک است.

 

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست