Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:49:39 GMT

نهضت ملی مسکن در بافت فرسوده سمنان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۴۲۱۱۴

نهضت ملی مسکن در بافت فرسوده سمنان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه هماهنگی، بررسی و بهره‌گیری از ظرفیت انبوه‌سازان در راستای اجرای طرح نهضت ملی و امور مرتبط با مسکن سمنان در سالن جلسات ساختمان عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: استفاده از ظرفیت انبوه‌سازان استان برای پیشبرد بهتر امور در بحث نهضت ملی مسکن یکی از اهداف این نشست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: توسعه ساخت مسکن، فعال شدن بازار مسکن و بازآفرینی بافت فرسوده از دیگر اهداف ما در این نشست است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: در بحث قیمت ساخت مسکن در حوزه نهضت ملی مسکن باید بررسی‌های لازم به‌تناسب طبقات و محدودیت‌های تعیین‌شده، توسط انجمن انبوه‌سازان انجام و درنهایت پیشنهاد خود را ارائه کند.

حمیدی اضافه کرد: اقدامات لازم برای الحاق به محدوده زمین‌ها در داخل شهر به‌منظور توسعه بیشتر شهری از طریق اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: از بافت فرسوده و امتیازات و تسهیلات بازآفرینی شهری با بهره‌گیری از ظرفیت انبوه‌سازان به‌منظور اجرای هرچه بهتر ساخت مسکن در شهر استفاده شود.

انتهای پیام/74003/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان محمد حمیدی تسهیلات بازآفرینی شهری بازآفرینی شهری بافت فرسوده سمنان بازار مسکن بازآفرینی بافت فرسوده نهضت ملی مسکن انبوه سازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۴۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی ۱۲ اردیبهشت در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری، با بیان اینکه ابسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری، محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری به صورت ۱۰۰ درصد در سطح استان اجرایی شده است، ظهار کرد: بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری در ۲۲ شهر هدف استان در حال اجراست.

وی ادامه داد: طرح بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری در ۱۰۰ درصد محدوده های بازآفرینی مصوب در ۲۲ شهر هدف  سطح استان اجرایی می شود.

عطائی اضافه کرد: تاکنون ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی ثبت شده است و پروانه ساختمانی برای نوسازی مسکن دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: با این آمار آذربایجان غربی در نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری بیش از ۷۵ درصد از برنامه ۲ ساله را اجرایی کرده است.

وی با اشاره به طرح کلید به کلید اظهار کرد: آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشرو بوده و در آینده این طرح همراه با اطلاع رسانی عمومی عملیاتی می‌شود.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • نوسازی مسکن در بافت فرسوده از مرز ۲۶۶ هزار واحد عبور کرد
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • رکورد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران